HR Business Partner dla obszaru Sprzedaży

AB S.A.O firmie

  • Magnice (pow. wrocławski)

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

AB S.A.

Firma AB S.A. o ugruntowanej pozycji na rynku, wiodący dystrybutor sprzętu komputerowego i elektroniki użytkowej w Europie Środkowej i Wschodniej w związku z intensywnym rozwojem poszukuje obecnie do swojej nowej siedziby w Magnicach koło Wrocławia (możliwość dojazdu autobusem firmowym) osoby na stanowisko:

HR Business Partner dla obszaru Sprzedaży

Miejsce pracy: Magnice (pow. wrocławski)
Region: dolnośląskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za :

  • dokonywanie diagnozy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze sprzedaży, rekomendowanie i koordynowanie działań dopasowanych do potrzeb biznesu;
  • ścisłą współpracę z menedżerami działu sprzedaży;
  • wspieranie działu sprzedaży w osiąganiu celów biznesowych;
  • badanie i analizę rynku pod kątem dostępności najlepszych kandydatów;
  • planowanie rekrutacji zgodnie z potrzebami działu sprzedaży;
  • prowadzenie szkoleń dla działu sprzedaży;
  • sporządzanie analiz i raportów, monitorowanie kluczowych wskaźników HR, prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań naprawczych i rozwojowych,
  • dbanie o komunikację wewnętrzną oraz przestrzeganie wewnętrznych zasad i procedur w zakresie realizacji polityki HR;
  • pomoc w przeprowadzeniu niezbędnych zmian biznesowych
  • wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, zarządzanie, prawo);
  • znajomość specyfiki pracy z działami sprzedaży – min. 2 lata doświadczenia na stanowisku HRBP do Działu Sprzedaży lub podobnym – warunek konieczny;
  • wiedza z zakresu HR – m.in. rekrutacja, szkolenia, rozwój, zarządzanie talentami, motywowanie;
  • praktyczna znajomość prawa pracy;
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji;
  • umiejętnoścć analitycznego myślenia i formułowania wniosków;
  • dojrzałość biznesowa;
  • umiejętność zarządzania zmianą;
  • samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność ustalania priorytetów.
  • pracę w dynamicznej firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową;
  • możliwości rozwoju zawodowego;
  • dużą samodzielność;
  • atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń.

 

Osoby zainteresowane pracą w naszym dynamicznym zespole, prosimy o przesłanie 
CV i listu motywacyjnego za pośrednictwem przycisku Aplikuj Teraz.


Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez AB S.A. (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 883).


Firma AB S.A. o ugruntowanej pozycji na rynku, wiodący dystrybutor sprzętu komputerowego i elektroniki użytkowej w Europie Środkowej i Wschodniej w związku z intensywnym rozwojem poszukuje obecnie do swojej nowej siedziby w Magnicach koło Wrocławia (możliwość dojazdu autobusem firmowym) osoby na stanowisko:

HR Business Partner dla obszaru Sprzedaży

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za :

  • dokonywanie diagnozy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze sprzedaży, rekomendowanie i koordynowanie działań dopasowanych do potrzeb biznesu;
  • ścisłą współpracę z menedżerami działu sprzedaży;
  • wspieranie działu sprzedaży w osiąganiu celów biznesowych;
  • badanie i analizę rynku pod kątem dostępności najlepszych kandydatów;
  • planowanie rekrutacji zgodnie z potrzebami działu sprzedaży;
  • prowadzenie szkoleń dla działu sprzedaży;
  • sporządzanie analiz i raportów, monitorowanie kluczowych wskaźników HR, prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań naprawczych i rozwojowych,
  • dbanie o komunikację wewnętrzną oraz przestrzeganie wewnętrznych zasad i procedur w zakresie realizacji polityki HR;
  • pomoc w przeprowadzeniu niezbędnych zmian biznesowych
  • wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, zarządzanie, prawo);
  • znajomość specyfiki pracy z działami sprzedaży – min. 2 lata doświadczenia na stanowisku HRBP do Działu Sprzedaży lub podobnym – warunek konieczny;
  • wiedza z zakresu HR – m.in. rekrutacja, szkolenia, rozwój, zarządzanie talentami, motywowanie;
  • praktyczna znajomość prawa pracy;
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji;
  • umiejętnoścć analitycznego myślenia i formułowania wniosków;
  • dojrzałość biznesowa;
  • umiejętność zarządzania zmianą;
  • samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność ustalania priorytetów.
  • pracę w dynamicznej firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową;
  • możliwości rozwoju zawodowego;
  • dużą samodzielność;
  • atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń.

 

Osoby zainteresowane pracą w naszym dynamicznym zespole, prosimy o przesłanie 
CV i listu motywacyjnego za pośrednictwem przycisku Aplikuj Teraz.


Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez AB S.A. (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 883).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy