Oferta pracy

Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez BBK S.A. z siedzibą w Kowalach, przy ul. Magnackiej 15A, 80-180 Kowale, nr KRS: 0000015349, dane kontaktowe: nr tel. 58 762 20 20, adres e-mail [email protected] Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: [email protected]

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
BBK S.A. – właściciel marki home&you

HR Business Partner

BBK S.A. – właściciel marki home&youO firmie

BBK S.A. – właściciel marki home&you

Azymutalna 11

Gdańsk

  • 6,5 tys.


    produktów oferowanych na każdy sezon

  • 140


    salonów home&you
    w Polsce

  • 1 tys.


    etatów
    w salonach home&you

  • 400


    osób zatrudnionych
    w centrali

 

W HR wiemy, że to ludzie są najważniejsi w każdej organizacji. Cechuje nas autentyczna ciekawość drugiego człowieka. Jesteśmy gotowi wysłuchać, zrozumieć i pomóc. Patrzymy na organizację z lotu ptaka i proponujemy rozwiązania, których nie widać z perspektywy konkretnego działu.

 

Pracujemy blisko z liderami zespołów. Wspieramy ich w zakresie codziennych wyzwań oraz poszukiwania możliwości wykorzystania potencjału pracownika, w sposób zgodny z jego naturalną energią.

 

Wspieramy pracowników w rozwoju, rozmawiamy o różnych perspektywach, pokazujemy szanse. Stawiamy na dialog i dobre zrozumienie potrzeb.

 

HR to partner biznesu i każdego Pracownika.

 

Zapraszamy!

linia
HR Business Partner
Miejsce pracy: Kowale/Gdańsk
linia

JEŚLI:

  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie jako HR BP,
  • potrafisz budować relacje z Pracownikami na każdym szczeblu,
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
  • lubisz analizować i proaktywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów,
  • masz głowę pełną pomysłów, inicjatywę i chęć ciągłego usprawniania pracy,
  • a dodatkowo branża home decor wywołuje u Ciebie dreszczyk pozytywnych emocji.

 

TA PRACA JEST DLA CIEBIE!

linia

APLIKUJ DO NAS A MY ZAPEWNIMY TOBIE:


atmosferę jak w „home” oraz ciekawe zadania, a wśród nich:

  • koordynowanie obecnych i wdrażanie nowych procesów HR,
  • udział w tworzeniu polityki personalnej spółki,
  • wsparcie menadżerów firmy w zakresie zarządzania pracownikami (rozwój, motywowanie),
  • wsparcie biznesu w zakresie komunikowania i wdrażania zmian organizacyjnych,
  • prowadzenie / koordynowanie procesów rekrutacyjnych na różne szczeble organizacyjne,
  • prowadzenie szkoleń i warsztatów wewnątrz organizacji,
  • monitorowanie trendów rynkowych i proponowanie nowych rozwiązań,
  • budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy.
linia

A PONADTO:

  • umowa o pracę
  • dostęp do karty Multisport
  • dostęp do opieki medycznej
  • dostęp do ubezpieczenia na życie
  • jasna ścieżka kariery
  • w pełni wyposażone stanowiska pracy
  • home office
    /elastyczny czas pracy
  • program poleceń dla pracowników
  • kupony rabatowe
  • bezpłatne napoje dla pracowników
  • bezpłatny parking
  • bądź sobą!
linia

BRZMI CIEKAWIE? DOŁĄCZ DO NAS!

 
linia
facebookinstagramyoutubesklep
linia
bottom

 

W HR wiemy, że to ludzie są najważniejsi w każdej organizacji. Cechuje nas autentyczna ciekawość drugiego człowieka. Jesteśmy gotowi wysłuchać, zrozumieć i pomóc. Patrzymy na organizację z lotu ptaka i proponujemy rozwiązania, których nie widać z perspektywy konkretnego działu.

 

Pracujemy blisko z liderami zespołów. Wspieramy ich w zakresie codziennych wyzwań oraz poszukiwania możliwości wykorzystania potencjału pracownika, w sposób zgodny z jego naturalną energią.

 

Wspieramy pracowników w rozwoju, rozmawiamy o różnych perspektywach, pokazujemy szanse. Stawiamy na dialog i dobre zrozumienie potrzeb.

 

HR to partner biznesu i każdego Pracownika.

 

Zapraszamy!

HR Business Partner
Miejsce pracy: Kowale/Gdańsk

JEŚLI:

  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie jako HR BP,
  • potrafisz budować relacje z Pracownikami na każdym szczeblu,
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
  • lubisz analizować i proaktywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów,
  • masz głowę pełną pomysłów, inicjatywę i chęć ciągłego usprawniania pracy,
  • a dodatkowo branża home decor wywołuje u Ciebie dreszczyk pozytywnych emocji.

 

TA PRACA JEST DLA CIEBIE!

APLIKUJ DO NAS A MY ZAPEWNIMY TOBIE:


atmosferę jak w „home” oraz ciekawe zadania, a wśród nich:

  • koordynowanie obecnych i wdrażanie nowych procesów HR,
  • udział w tworzeniu polityki personalnej spółki,
  • wsparcie menadżerów firmy w zakresie zarządzania pracownikami (rozwój, motywowanie),
  • wsparcie biznesu w zakresie komunikowania i wdrażania zmian organizacyjnych,
  • prowadzenie / koordynowanie procesów rekrutacyjnych na różne szczeble organizacyjne,
  • prowadzenie szkoleń i warsztatów wewnątrz organizacji,
  • monitorowanie trendów rynkowych i proponowanie nowych rozwiązań,
  • budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy.

A PONADTO:

  • umowa o pracę
  • dostęp do karty Multisport
  • dostęp do opieki medycznej
  • dostęp do ubezpieczenia na życie
  • jasna ścieżka kariery
  • w pełni wyposażone stanowiska pracy
  • home office
    /elastyczny czas pracy
  • program poleceń dla pracowników
  • kupony rabatowe
  • bezpłatne napoje dla pracowników
  • bezpłatny parking
  • bądź sobą!

BRZMI CIEKAWIE? DOŁĄCZ DO NAS!

 

Ogłoszenie archiwalne