HR Business Partner - HR Lead

Wyser Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca hybrydowa

Rekrutujemy dla

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy zajmującej się kompleksową obsługą firm z zakresu marketingu internetowego poszukujemy osoby na stanowisko HR Business Partner/ HR Lead.

Osoba na tym stanowisku będzie doradzać Zarządowi oraz Managerom w zakresie spraw personalnych oraz w pełni samodzielne prowadzić usprawnienia procesów i projekty z obszaru HR.

Mile widziane jest doświadczenie z branży PR/marketing/e-commerce.

Twój zakres obowiązków

  • Opracowanie oraz wdrożenie strategii, systemów i procesów HR-owych w kontekście potrzeb organizacyjnych oraz celów biznesowych firmy

  • Doradzanie Zarządowi oraz Managerom w realizacji efektywnej polityki personalnej

  • Wsparcie Managerów w celu zapewnienia najlepszych standardów oraz wysokiej efektywności w zarządzaniu pracownikami skutkujący zrównoważonym rozwojem organizacji

  • Nadzór nad procesem rekrutacji oraz prowadzenie projektów rekrutacyjnych, koordynowanie procesu onboardingu i exit interview

  • Opracowanie i wdrożenie usprawnień w obszarach: systemu ocen pracowniczych, rozwoju pracowników, employer brandingu oraz zarządzania talentami

  • Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych, kreowanie i realizacja planu szkoleń, odpowiedzialność za budżet szkoleniowy

  • Zarządzanie kompetencjami, planowanie rozwoju, inicjowanie i realizacja kompleksowych programów rozwoju talentów i planów sukcesji

  • Wsparcie działu kadr i płac w zakresie zapewnienia pełnej zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa pracy oraz poprawności dostarczanych danych

  • Wdrażanie i promowanie inicjatyw oraz programów budujących kulturę organizacyjną

  • Bycie liderem zmian, skupionym na ciągłym doskonaleniu procesów HR w firmie

  • Dbanie o rozwój, motywację, zaangażowanie oraz utrzymanie przyjemnej atmosfery pracy

  • Przygotowanie oraz analiza wskaźników personalnych, sporządzanie raportów, zestawień dla Zarządu oraz prezentacji

  • Opracowanie i wdrażanie działań w zakresie Employer Branding i wewnętrznej komunikacji

Wymagania pracodawcy

  • Min. 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku HRBP/HR Generalist

  • Praktyczna znajomość procesów i narzędzi HR oraz prawa pracy

  • Doświadczenie w obszarze miękkiego HR (rozwój i szkolenia, system ocen pracowniczych, onboarding, EB)

  • Umiejętność prowadzenia procesów rekrutacyjnych, znajomość rynku oraz narzędzi

  • Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Zarządem i Managerami wyższego szczebla

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne a w szczególności otwartość, komunikatywność i entuzjazm

  • Wielozadaniowość i umiejętność nadawania priorytetów

  • Odpowiedzialność za powierzone projekty

  • Proaktywność i konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów

  • Znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Pracodawca oferuje

  • Zatrudnienie w oparciu o UoP lub kontrakt B2B

  • Duża autonomia w działaniu, współpraca bezpośrednio z Zarządem

  • Możliwość awansu

  • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria, nauka języka angielskiego

  • Bardzo przyjazna, wspierająca atmosfera pracy

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

Wyser Sp. z o.o.

Jesteś w miejscu, w którym łączymy utalentowanych managerów średniego i wyższego szczebla z rozwijającymi się firmami.

Wyser należy do globalnego Holdingu Gi Group, jesteśmy obecni w 13 krajach na całym świecie,: Brazylii, Bułgarii, Chinach, Francji, Węgrzech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Hiszpanii i Turcji.

Jako zespół wierzymy w moc długofalowych relacji i wspieramy kandydatów na każdym szczeblu ich kariery zawodowej. Patrzymy na rynek z dwóch perspektyw: firm i kadry managerskiej. Dzięki "szytym na miarę" rozwiązaniom, umożliwiamy właściwe dopasowanie oczekiwań rozwijających się organizacji i utalentowanych managerów.

Nasz zespół składa się z doświadczonych konsultantów mających szeroką wiedzę w określonych specjalizacjach oraz dużą znajomość rynku. Wspieramy firmy w analizie ich potrzeb i przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, dopasowując profil kandydatów do specyfiki działalności firmy. Kandydatom poszukującym nowych wyzwań zawodowych zapewniamy profesjonalne doradztwo nie tylko podczas procesu rekrutacyjnego, ale również w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej.

Pomożemy Tobie znaleźć odpowiednie i indywidualnie dopasowane rozwiązania w zakresie procesów rekrutacyjnych, w obszarach specjalizacji którymi się zajmujemy.

Znamy rynek i uważnie śledzimy trendy, dzięki czemu potrafimy przewidzieć i wyprzedzać zachodzące zmiany. Cenimy dokładność oraz skrupulatność i nie uznajemy kompromisów. Nasza współpraca jest w pełni partnerska, co pozwala na nawiązywanie długofalowych relacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej o indywidualnym modelu współpracy? A może szukasz nowych wyzwań zawodowych? Skontaktuj się z nami!

Przewiń do profilu firmy