prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyHR Business Partner - HR Lead
Wyser Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- menedżer
- praca hybrydowa
Rekrutujemy dla
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy zajmującej się kompleksową obsługą firm z zakresu marketingu internetowego poszukujemy osoby na stanowisko HR Business Partner/ HR Lead.
Osoba na tym stanowisku będzie doradzać Zarządowi oraz Managerom w zakresie spraw personalnych oraz w pełni samodzielne prowadzić usprawnienia procesów i projekty z obszaru HR.
Mile widziane jest doświadczenie z branży PR/marketing/e-commerce.
Twój zakres obowiązków
Opracowanie oraz wdrożenie strategii, systemów i procesów HR-owych w kontekście potrzeb organizacyjnych oraz celów biznesowych firmy
Doradzanie Zarządowi oraz Managerom w realizacji efektywnej polityki personalnej
Wsparcie Managerów w celu zapewnienia najlepszych standardów oraz wysokiej efektywności w zarządzaniu pracownikami skutkujący zrównoważonym rozwojem organizacji
Nadzór nad procesem rekrutacji oraz prowadzenie projektów rekrutacyjnych, koordynowanie procesu onboardingu i exit interview
Opracowanie i wdrożenie usprawnień w obszarach: systemu ocen pracowniczych, rozwoju pracowników, employer brandingu oraz zarządzania talentami
Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych, kreowanie i realizacja planu szkoleń, odpowiedzialność za budżet szkoleniowy
Zarządzanie kompetencjami, planowanie rozwoju, inicjowanie i realizacja kompleksowych programów rozwoju talentów i planów sukcesji
Wsparcie działu kadr i płac w zakresie zapewnienia pełnej zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa pracy oraz poprawności dostarczanych danych
Wdrażanie i promowanie inicjatyw oraz programów budujących kulturę organizacyjną
Bycie liderem zmian, skupionym na ciągłym doskonaleniu procesów HR w firmie
Dbanie o rozwój, motywację, zaangażowanie oraz utrzymanie przyjemnej atmosfery pracy
Przygotowanie oraz analiza wskaźników personalnych, sporządzanie raportów, zestawień dla Zarządu oraz prezentacji
Opracowanie i wdrażanie działań w zakresie Employer Branding i wewnętrznej komunikacji
Wymagania pracodawcy
Min. 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku HRBP/HR Generalist
Praktyczna znajomość procesów i narzędzi HR oraz prawa pracy
Doświadczenie w obszarze miękkiego HR (rozwój i szkolenia, system ocen pracowniczych, onboarding, EB)
Umiejętność prowadzenia procesów rekrutacyjnych, znajomość rynku oraz narzędzi
Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Zarządem i Managerami wyższego szczebla
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne a w szczególności otwartość, komunikatywność i entuzjazm
Wielozadaniowość i umiejętność nadawania priorytetów
Odpowiedzialność za powierzone projekty
Proaktywność i konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów
Znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Pracodawca oferuje
Zatrudnienie w oparciu o UoP lub kontrakt B2B
Duża autonomia w działaniu, współpraca bezpośrednio z Zarządem
Możliwość awansu
Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria, nauka języka angielskiego
Bardzo przyjazna, wspierająca atmosfera pracy
Benefity
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
Wyser Sp. z o.o.
Jesteś w miejscu, w którym łączymy utalentowanych managerów średniego i wyższego szczebla z rozwijającymi się firmami.
Wyser należy do globalnego Holdingu Gi Group, jesteśmy obecni w 13 krajach na całym świecie,: Brazylii, Bułgarii, Chinach, Francji, Węgrzech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Hiszpanii i Turcji.
Jako zespół wierzymy w moc długofalowych relacji i wspieramy kandydatów na każdym szczeblu ich kariery zawodowej. Patrzymy na rynek z dwóch perspektyw: firm i kadry managerskiej. Dzięki "szytym na miarę" rozwiązaniom, umożliwiamy właściwe dopasowanie oczekiwań rozwijających się organizacji i utalentowanych managerów.
Nasz zespół składa się z doświadczonych konsultantów mających szeroką wiedzę w określonych specjalizacjach oraz dużą znajomość rynku. Wspieramy firmy w analizie ich potrzeb i przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, dopasowując profil kandydatów do specyfiki działalności firmy. Kandydatom poszukującym nowych wyzwań zawodowych zapewniamy profesjonalne doradztwo nie tylko podczas procesu rekrutacyjnego, ale również w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej.
Pomożemy Tobie znaleźć odpowiednie i indywidualnie dopasowane rozwiązania w zakresie procesów rekrutacyjnych, w obszarach specjalizacji którymi się zajmujemy.
Znamy rynek i uważnie śledzimy trendy, dzięki czemu potrafimy przewidzieć i wyprzedzać zachodzące zmiany. Cenimy dokładność oraz skrupulatność i nie uznajemy kompromisów. Nasza współpraca jest w pełni partnerska, co pozwala na nawiązywanie długofalowych relacji.
Chcesz dowiedzieć się więcej o indywidualnym modelu współpracy? A może szukasz nowych wyzwań zawodowych? Skontaktuj się z nami!