Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
HR Business Partner (k/m)
Trenkwalder
Tychy, śląskie
- ogłoszenie wygasło 2 lata temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej-elektronicznej, obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
Obowiązki:
- wspieranie managerów i liderów produkcji, celem zapewnienia jak najlepszych standardów zarządzania oraz efektywności,
- promowanie oraz rozwijanie kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa,
- zarządzanie wdrożeniami oraz offboardingami pracowników,
- realizacja planów rozwojowych oraz sukcesji pracowników,
- wprowadzanie zmian organizacyjnych, budowanie zespołów, praca nad poprawą komunikacji,
- weryfikacja wskaźników efektywności działu HR, wprowadzanie działań korygujących, wspieranie pracowników działu personalnego,
- wypracowanie strategii HR, optymalizacja procesów biznesowych,
- nadzór nad polityką Comp & Ben w przedsiębiorstwie,
- wdrażanie projektów z obszaru HR - rekrutacja, rozwój ocen pracowniczych EB, etc. - wspieranie w tym zakresie managerów,
- wypracowanie wysokiego poziomu komunikacji pomiędzy działami, pracownikami niezależnie od szczebla,
- kontroling kosztów pracowniczych (wskaźniki, analizy, porównania rynkowe, propozycje zmian etc.),
- zarządzanie komunikacją wewnętrzną z zakresu procedur, polityk HR,
- zarządzanie nowymi, planowanymi i wdrażanymi projektami.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B1/B2 - warunek konieczny,
- znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie B1 - warunek konieczny,
- wykształcenie wyższe kierunkowe (HR, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Psychologia, Psychologia w biznesie etc.),
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie o profilu produkcyjnym,
- wysoko rozwinięte kompetencje liderskie,
- doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami HR (optymalizacje kosztowe, działania rozwojowe etc.),
- procesowe podejście do realizacji powierzonych zadań,
- znajomość narzędzi selekcji, rekrutacji, narzędzi rozwoju pracowników, analizy raportów,
- doświadczenie we współpracy z kulturami krajów EMEA (m.in. Chiny, Niemcy),
- umiejętność budowania długotrwałych relacji oraz pracy w zespole,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i energia w działaniu
- myślenie "out of box"
- postawa "doer attitude".
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w strukturach pracodawcy,
- umowę na 6-miesięczny okres próbny, później na czas nieokreślony,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia, adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia,
- przejrzyste warunki premiowania, 20% premii rocznej,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- udział w rozwoju standardów w organizacji,
- przyjazną atmosferę,
- możliwość uczestniczenia w działaniach wspierających lokalną społeczność (CSR),
- możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego dzięki udziałowi w różnorodnych projektach
- elastyczna możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach pomiędzy 07:00, a 09:00,
- możliwość rozwoju zawodowego, pracy z różnymi kulturami,
- wykorzystywanie języków w swojej codziennej pracy,
- pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, paczki mikołajkowe, świąteczne,
- dopłaty do karty sportowej Multisport,
- ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- wsparcie przełożonego i współpracowników,
- pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o ustabilizowanej sytuacji na rynku.
Za proces rekrutacyjny odpowiada Specjalista Rekrutacji Aleksandra Świeca,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Ogłoszenie archiwalne