Ta oferta pracy jest nieaktualna od 94 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

HR Business Partner

  • Konin, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 2018-02-20

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Jesteśmy jedną z największych polskich firm doradztwa personalnego, obecną na rynku od 1993 roku. Koncentrujemy się na rekrutacji top managmentu, managerów i kluczowych specjalistów dla najważniejszych obszarów rynku. Wspieramy naszych Klientów w zakresie oceny kompetencji i potencjału pracowników, w obszarze outplacementu, opracowujemy programy rozwojowe i prowadzimy szkolenia skierowane do branży HR. W swojej ofercie mamy także usługi z zakresu Employer Brandingu, w tym międzynarodowe projekty jak Global Management Challenge i Enactus. Nasze biura znajdują się w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.
    line

    Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy dystrybucyjnej, o ugruntowanej pozycji rynkowej i rozpoznawalnej marce poszukujemy kandydata na stanowisko:

    HR Business Partner
    Miejsce pracy: Konin
    DK/HRBP/0218
    line

    Główne zadania:

    • Kreowanie i wdrażanie rozwiązań HR oraz kadrowo- płacowych w firmie oraz wspieranie menedżerów we wdrażaniu zmian,
    • Prowadzenie działań mających na celu integrację pracowników wokół misji firmy oraz dbanie o skuteczną komunikację oddolną i odgórną w całej organizacji,
    • Opracowywanie i nadzorowanie realizacji polityki zatrudnienia, wynagrodzeń
    i świadczeń socjalnych,
    • Wdrażanie systemów wynagrodzeń nagradzających inicjatywę pracowników
    i pracę nad procesem ciągłych usprawnień,
    • Opracowywanie procedur i programów służących zwiększeniu efektywności w obszarze, motywacji i rozwoju pracowników, szkoleń, rekrutacji, employer branding itp.

    Wymagania:

    • Minimum kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale personalnym w firmie z branży produkcyjnej i/lub dystrybucyjnej,
    • Doświadczenie w tworzeniu strategii HR i jej implementacji w firmie,
    • Silna orientacja biznesowa,
    • Szerokie doświadczenia w implementacji procesów z obszaru rozwoju pracowników, wdrażania zmian, usprawniania komunikacji,
    • Doświadczenie w pracy w organizacji, w której przeprowadzane są zmiany, reorganizacje,
    • Wykształcenie wyższe,
    • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (warunek konieczny),
    • Duża samodzielność w działaniu,
    • Proaktywność i ukierunkowanie na wyniki.

    Nasz klient oferuje:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • Zatrudnienie w stabilnej, intensywnie rozwijającej się i znanej na rynku organizacji.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    line
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

    Do aplikacji proszę załączyć klauzulę:
    Zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę BIGRAM S.A. w celach zgodnych z jej profilem działania. Jednocześnie informuję, iż jestem świadomy/świadoma przysługującego mi prawa do uaktualniania, uzupełniania, a także usunięcia danych ze zbioru oraz możliwości wglądu do przesłanych przeze mnie dokumentów. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie.
    bottom