Oferta pracy

HR Business Partner (m/k)

Henkel Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

Poland, Warsaw, Human Resources

 

HR Business Partner (m/k)

Henkel jest dla tych, którzy mierzą wysoko. Może to właśnie Ty?

 

W Henklu możesz wyznaczać nowe kierunki i rozwinąć karierę. Dlatego za projekty odpowiadasz od początku. Nasze wyjątkowe, dostępne na całym świecie marki to Twoja szansa na rozwój zawodowy i przecieranie nowych szlaków. Jeżeli stawiasz na aktywność i myślenie poza schematem, skorzystaj z szansy tworzenia z nami wspólnej, cyfrowej przyszłości.

TWOJA ROLA

  • Bliska współpraca z GM’em i Szefami Działów, ukierunkowana na osiąganie założonych celów biznesowych oraz budowanie zaangażowania pracowników
  • Opracowanie i realizacja planów rozwoju pracowników w porozumieniu z przełożonymi, w tym tworzenie planów sukcesji na kluczowe stanowiska
  • Działanie jako ambasador i lider zmiany w projektach zmian organizacyjnych (np. restrukturyzacja)
  • Konsultacje i codzienne wsparcie kierowników. Rozwiązywanie złożonych problemów pracowniczych, doradztwo w tym zakresie
  • Udział w procesie selekcji na stanowiska kierownicze i rekomendowanie kandydatów wewnętrznych w procesach rekrutacyjnych
  • Aktywny udział w procesie rozwiązywania umów o pracę z pracownikami i zapewnieni pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami
  • Odpowiedzialność za budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz
  • Tworzenie, wdrażanie i koordynacja projektów budujących kulturę organizacyjną opartą o zasady Leadership Commitments
  • Udział w lokalnych, regionalnych i globalnych projektach HR
  • W przypadku osób z doświadczeniem kierowniczym, istnieje możliwość rozszerzenia zakresu odpowiedzialności i przejęcie roli lidera.

TWOJE UMIEJĘTNOŚCI

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
  • Dobra znajomość prawa pracy oraz głównych procesów HRowych
  • Umiejętność rozwiązywania złożonych problemów i realizacji kilku projektów równocześnie, często pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (praca z obcokrajowcami)
  • Pro-aktywność, inicjatywa, branie odpowiedzialności za realizację powierzonych celów
  • Umiejętność adaptacji w dynamicznym i zmiennym środowisku
  • Wysoka kultura osobista.

OFERUJEMY

  • Umowę na czas określony na okres około 2 lat
  • Ciekawą pracę, pełną wyzwań i pracę w dobrej atmosferze
  • Premię tzw. „trzynastkę”, proporcjonalnie do okresu zatrudnienia w roku kalendarzowym
  • Premię roczną 10% w oparciu o realizację wyznaczonych celów
  • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej Multisport, karty podarunkowe Sodexo
  • Możliwość preferencyjnego zakupu produktów firmy
  • Telefon komórkowy, laptop
 
Numer ogłoszenia: 20010297

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy