Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

HR Business Partner

  • małopolskie
  • Specjalista
  • 03.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Zespół HRK Human Resources specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów i menedżerów HR na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Mamy unikalne na polskim rynku doświadczenia w budowaniu całych struktur działów personalnych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Gdyni i Łodzi.

     

     

    Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko

    HR Business Partner

    Zadania:

    • Doradztwo w zakresie adekwatnych i praktycznych rozwiązań dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi, relacji pracowniczych, organizacji i czasu pracy, prawa pracy, umów oraz innych narzędzi dla zapewnienia realizacji celów biznesowych;
    • Realizacja strategii personalnej firmy na szczeblu wyznaczonego obszaru biznesowego;
    • Koordynacja, planowanie i realizacja procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami organizacji;
    • Koordynacja procesu oceny pracowniczej;
    • Wsparcie we wdrażaniu działań rozwojowych oraz planów sukcesji, zarządzania talentami;
    • Koordynacja procesu wynagradzania zgodnie z polityką płacową firmy;
    • Koordynacja projektów HR, udział w projektach między działowych oraz ich komunikacja;
    • Dbałość o przestrzeganie wewnętrznych zasad i procedur w zakresie realizacji polityki HR;
    • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług HR (w tym kadry i płace);
    • Tworzenie regulaminów, procedur w odpowiedzi na potrzeby firmy;
    • Przygotowywanie opracowań, prognoz oraz raportów cyklicznych, prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań naprawczych i rozwojowych.

     

    Wymagania:

    • Minimum 3 letnie doświadczenie w roli HRBP w firmie produkcyjnej;
    • Wykształcenie wyższe;
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym;
    • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku;
    • Wielozadaniowość;
    • Wiedza z zakresu prawa pracy i jego praktycznego zastosowania;
    • Doświadczenie we wdrażaniu projektów HR;
    • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy projektowej;
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel.

     

    Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o zgłaszanie się poprzez kliknięcie w link Aplikuj, co jest równoznaczne z wyrażeniem poniższej zgody:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HRK S.A. na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż: - Administratorem moich danych osobowych jest HRK S.A. z siedzibą w Warszawie (00-095), pl. Bankowy 2; - Mam prawo do dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - Mam prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: [email protected] - Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych, chyba że wcześniej wycofam swoją zgodę zgodnie ze znaną mi procedurą;