Oferta pracy

HR Business Partner

LSJ HR GROUP

  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Jesteś HR-owcem z doświadczeniem, pasją i szukasz miejsca pracy gdzie możesz się rozwinąć? Jesteś otwarty na zmiany, komunikatywny i empatyczny? Nasz klient z branży handlowej usytuowanej w Szczecinie szuka właśnie Ciebie! Aplikuj już dziś!

HR Business PartnerNumer ref.: Miejsce pracy: Szczecin

Do Twoich zdań będzie należało:

  • Reprezentowanie firmy w zakresie HR
  • Dysponowanie budżetem przeznaczonym na działania HR
  • Udział w rekrutacjach nowych Pracowników
  • Udział w decyzjach kadrowych (zwolnienia, zmiany stanowisk, awanse itd.)
  • Udział w miesięcznych spotkaniach Zarządu z Kierownikami
  • Dostarczanie wartości biznesowej poprzez wsparcie Menadżerów w różnych obszarach
  • Odpowiedzialność za wewnętrzne procesy, polityki, procedury i instrukcje
  • Dostarczanie wartości dodanej, w szczególności w zakresie ciągłego doskonalenia procesów, narzędzi i procedur
  • Zapewnienie optymalnego środowiska pracy dla realizacji celów biznesowych organizacji
  • Tworzenie, zarządzanie i dostosowanie strategii rozwoju w obszarze HR
  • Ścisła współpraca z Zarządem i wszystkimi działami organizacji
  • Zarządzanie Działem HR oraz dostępnym budżetem
  • Współpraca wewnątrz firmy oraz z Dostawcami zewnętrznymi

Zgłoś się jeśli posiadasz:

  • Wykształcenie wyższe, najlepiej kierunkowe - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Psychologia i pokrewne
  • Przynajmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku samodzielnego HR Business Partnera (miękki i twardy HR)
  • Możliwe do wykazania sukcesy w szczególności w obszarze miękkim  
  • Przynajmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku samodzielnego HRBP w firmie liczącej ponad 100 Pracowników
  • Przynajmniej roczne doświadczenie w koordynowaniu procesów rekrutacyjnych w organizacji
  • Przynajmniej roczne doświadczenie w budowaniu i koordynowaniu procesów wdrożeniowych nowych Pracowników
  • Doświadczenie w opracowaniu siatki płac oraz w organizacji procesu ocen okresowych
  • Odpowiedzialność za identyfikacje i reagowanie na potrzeby rozwojowe Pracowników
  • Doświadczenie w zarządzaniu zmianą

Oferujemy:

  • Samochód służbowy + paliwo
  • Laptop
  • Telefon komórkowy
  • Karta Benefit
  • Premię
  • Ubezpieczenie zdrowotne dla Pracownika i rodziny
  • Firmowy fundusz pożyczkowy
  • Bezpłatna kawa, herbata i napoje w miejscu pracy

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez LSJ HR Group Ireneusz Sozański i LSJ HR Group Sp. z o.o. Sp. k. w celu przeprowadzenia rekrutacji, na które aplikuję. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U.2016 poz. 922) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne