Oferta pracy

HR Business Partner

PHOENIX CONTACT WIELKOPOLSKA Sp. z o.o.

  • Strefowa 3, Tarnobrzeg
    Tarnobrzeg, podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

PHOENIX CONTACT WIELKOPOLSKA Sp. z o.o.

Strefowa 3

Tarnobrzeg

Twój zakres obowiązków

  • Rozumienie bieżących wyzwań biznesowych, celów strategicznych oraz długofalowej strategii HR celem operacjonalizacji działań HR nakierowanych na zbudowanie najbardziej podziwianej organizacji w grupie jak i pracodawcy na lokalnym rynku pracy,

  • Aktywna współpraca z zespołem HR w celu osiągnięcia założonych celów w obszarach: zapewnienie dostępności pracowników, współtworzenie wysoko wydajnej kultury zarządzania, dostarczenie konkurencyjnej oferty oraz zapewnienie możliwości rozwoju pracownikom,

  • Uczestnictwo w projektowaniu, rozwijaniu i realizacji działań z obszaru HR, tak aby wyniki spełniały obecne i przyszłe potrzeby biznesowe na poziomie całej organizacji oraz bezpośrednio w podległym obszarze biznesowym,

  • Rozwój pracowników na poziomie indywidualnym (rola coach(a), mentora) jak i organizacyjnym. Wsparcie procesów rozwoju pracowników, tak aby kompetencje pracowników odpowiadały obecnym i przyszłym potrzebom biznesowym,

  • Dostarczane bieżącego wsparcia kadrze kierowniczej w postaci rekomendacji oraz szytych na miarę rozwiązań w aspektach kultury zarządzania i przywództwa,

  • Rozwijanie oraz utrzymywanie efektywnych i opartych na zaufaniu relacji biznesowych,

  • Kierowanie procesami rekrutacyjnymi w podległych obszarach odpowiedzialności,

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Psychologia,

  • Co najmniej 7 letni staż pracy w funkcji personalnej w tym preferowane co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku HR Business Partnera lub tożsamej roli w zakładzie produkcyjnym,

  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność szybkiego dostosowywania priorytetów do zmieniających się wymagań biznesowych,

  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji na wszystkich poziomach organizacji,

  • Samodzielność, konsekwencja w realizacji długoterminowych działań, wytrwałość,

  • Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów lub innych aktywności rozwojowych.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. wczasy pod gruszą, karta multisport, bony na święta, kolonie i zimowiska dla dzieci, dodatkowe dni wolne dla mam i inne.)

  • Dodatek za dojazd do pracy powyżej 30 km od PxCW

  • Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

  • Przejrzysty system kształcenia umożliwiający rozwój i awans pracowników

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

Rozwiń skrzydła z Phoenix Contact Wielkopolska

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą „aplikuj”.

Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska w tytule wiadomości.

PHOENIX CONTACT WIELKOPOLSKA Sp. z o.o.

Phoenix Contact Wielkopolska Sp. z o.o. jest międzynarodową firmą z branży elektrotechnicznej, liderem w technikach połączeń elektrycznych i automatyce przemysłowej, mającą 80 lat doświadczeń na świecie i ponad 25 lat działalności na rynku polskim.

Pozycję lidera osiągamy dzięki innowacyjnemu i nowoczesnemu działaniu, poszanowaniu środowiska naturalnego oraz realizacji zasady, iż najważniejszym dobrem firmy są ludzie.

Przewiń do profilu firmy