Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” oznaczają, że możesz zaaplikować jednym klinięciem. „Aplikuj szybko” korzysta z dokumentów oraz treści wiadomości do pracodawcy używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Możesz je zmienić, klikając przycisk „Edytuj”.
HR Business Partner
GRUPA KDM Sp. z o.o.O firmie
- Połczyńska 53, 01-336 Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
GRUPA KDM Sp. z o.o.
Połczyńska 53
Warszawa
Grupa KDM jest dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży budowlanej głównie w zakresie instalacji sanitarnych. Oferujemy naszym zleceniodawcom profesjonalne usługi w skład których wchodzą: projektowanie, dostawę urządzeń, montaż, uruchomienie oraz obsługa serwisowa (gwarancyjna i pogwarancyjna).
Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
HR Business Partner
Zakres obowiązków:
- Udział w kształtowaniu strategii personalnej w oparciu o wymagania i potrzeby biznesowe zarządzanego obszaru.
- Diagnozowanie potrzeb w zakresie rozwoju, identyfikacja potencjału pracowników – koordynacja procesu oceny pracownika.
- Budowanie kultury wysokiej wydajności poprzez projektowanie i wdrażanie programów, które nagradzają i uznają kluczowe zdolności pracowników, umiejętności, zachowania, doświadczenie.
- Ścisła współpraca z kadrą menedżerską i wsparcie biznesu w zakresie doradztwa z zakresu prawa pracy, rozwiązań i narzędzi HR.
- Implementacja rozwiązań zwiększających zaangażowanie pracowników w oparciu o wyniki badań wewnętrznych.
- Identyfikowanie i rozwiązywanie trudnych sytuacji, dbałość o komunikację wewnętrzną w organizacji.
- Sporządzanie list płac, naliczanie potrąceń w programie płacowym.
- Naliczanie zasiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS.
- Sporządzanie informacji PIT oraz przesyłanie ich do Urzędów.
- Zarządzanie, koordynacja i prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
- Wdrożenie i adaptacja nowo zatrudnionych pracowników.
- Obsługa PPK.
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji pracowników - akt osobowych.
- Sporządzanie umów o pracę i nadzór nad okresem ich obowiązywania.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
- Obsługa pracowników z zakresu grupowego ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczenia medycznego, karty Multisport.
- Wystawianie świadectw pracy.
- Wystawianie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy.
- Aktualizowanie i przygotowywanie danych w programie kadrowo-płacowym.
- Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS.
- Współpraca z Działem Księgowości.
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowiskach związanych z obszarem personalnym, kadr i płac – minimum 2 lata w podobnej roli (warunek konieczny).
- Obsługa programu PŁATNIK.
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych.
- Doświadczenie w obsłudze programu Optima.
- Wykształcenie wyższe, mile widziane o profilu ekonomicznym lub administracyjnym.
- Odpowiedzialność, dokładność i systematyczność.
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.
- Bardzo dobra organizacja i planowanie pracy własnej.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wpływ na planowanie czasu pracy.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość korzystania z pakietu Medycznego, Ubezpieczenia Grupowego oraz karty Benefit dla siebie i rodziny.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne