Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” oznaczają, że możesz zaaplikować jednym klinięciem. „Aplikuj szybko” korzysta z dokumentów oraz treści wiadomości do pracodawcy używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Możesz je zmienić, klikając przycisk „Edytuj”.

HR Business Partner

GRUPA KDM Sp. z o.o.O firmie

GRUPA KDM Sp. z o.o.

Połczyńska 53

Warszawa

Grupa KDM jest dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży budowlanej głównie w zakresie instalacji sanitarnych. Oferujemy naszym zleceniodawcom profesjonalne usługi w skład których wchodzą: projektowanie, dostawę urządzeń, montaż, uruchomienie oraz obsługa serwisowa (gwarancyjna i pogwarancyjna).

 

Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

HR Business Partner

Zakres obowiązków:

  • Udział w kształtowaniu strategii personalnej w oparciu o wymagania i potrzeby biznesowe zarządzanego obszaru.
  • Diagnozowanie potrzeb w zakresie rozwoju, identyfikacja potencjału pracowników – koordynacja procesu oceny pracownika.
  • Budowanie kultury wysokiej wydajności poprzez projektowanie i wdrażanie programów, które nagradzają i uznają kluczowe zdolności pracowników, umiejętności, zachowania, doświadczenie.
  • Ścisła współpraca z kadrą menedżerską i wsparcie biznesu w zakresie doradztwa z zakresu prawa pracy, rozwiązań i narzędzi HR.
  • Implementacja rozwiązań zwiększających zaangażowanie pracowników w oparciu o wyniki badań wewnętrznych.
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie trudnych sytuacji, dbałość o komunikację wewnętrzną w organizacji.
  • Sporządzanie list płac, naliczanie potrąceń w programie płacowym.
  • Naliczanie zasiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS.
  • Sporządzanie informacji PIT oraz przesyłanie ich do Urzędów.
  • Zarządzanie, koordynacja i prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
  • Wdrożenie i adaptacja nowo zatrudnionych pracowników.
  • Obsługa PPK.
  • Prowadzenie wymaganej dokumentacji pracowników - akt osobowych.
  • Sporządzanie umów o pracę i nadzór nad okresem ich obowiązywania.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
  • Obsługa pracowników z zakresu grupowego ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczenia medycznego, karty Multisport.
  • Wystawianie świadectw pracy.
  • Wystawianie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy.
  • Aktualizowanie i przygotowywanie danych w programie kadrowo-płacowym.
  • Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS.
  • Współpraca z Działem Księgowości.

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowiskach związanych z obszarem personalnym, kadr i płac – minimum 2 lata w podobnej roli (warunek konieczny).
  • Obsługa programu PŁATNIK.
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych.
  • Doświadczenie w obsłudze programu Optima.
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane o profilu ekonomicznym lub administracyjnym.
  • Odpowiedzialność, dokładność i systematyczność.
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.
  • Bardzo dobra organizacja i planowanie pracy własnej.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wpływ na planowanie czasu pracy.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwość korzystania z pakietu Medycznego, Ubezpieczenia Grupowego oraz karty Benefit dla siebie i rodziny.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy