Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

HR Business Partner

Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • bliska współpraca z kadrą managerską Pionu Sprzedaży i Marketingu w projektowaniu i wdrażaniu strategii, systemów, produktów i procesów HR-owych najodpowiedniejszych dla osiągnięcia konkretnych celów biznesowych,

  • komunikowanie, koordynowanie i realizacja procesów HR-owych w organizacji takich jak: rekrutacja, oceny okresowe, procesy zmian wynagrodzeń, budżetowanie, badanie potrzeb rozwojowych itp.

  • doradztwo biznesowe w zakresie zmian organizacyjnych, efektywnego budowania zespołów i rozwoju Pracowników,

  • prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie wytycznych legislacyjnych KP oraz prawa wewnętrznego Spółki dla kadry menedżerskiej powierzonego obszaru biznesowego,

  • komunikacja wewnętrzna w zakresie zmian organizacyjnych oraz projektów HR,

  • inicjowanie i wspieranie działań rozwojowych, szkoleniowych i mentoringowych dla Pracowników,

  • bieżąca praca z danymi rynkowymi oraz KPI organizacyjnymi w celu wypracowywania rekomendacji zmian procesów i sposobów działania.

Nasze wymagania

  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w organizacji handlowej lub usługowej o rozproszonej strukturze sprzedaży,

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: psychologia, socjologia, ZZL, zarządzanie),

  • umiejętność analitycznego myślenia, elastyczność, silna orientacja na potrzeby klienta wewnętrznego,

  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów HR-owych,

  • doskonałe umiejętnościami komunikacyjne i kooperacyjne,

  • samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

  • mobilność i gotowość do podróży służbowych,

  • prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • samochód służbowy,

  • regularne podwyżki wynagrodzenia zasadniczego,

  • premię półroczną za realizację zadań,

  • pełną wyzwań pracę w ciekawym i wymagającym środowisku biznesowym,

  • duże możliwości rozwoju własnego np. w zakresie budowania kompetencji językowych i osobistych,

  • możliwość uzyskania dofinansowania studiów podyplomowych,

  • opiekę medyczną, kartę Multisport oraz różnorodny pakiet innych świadczeń socjalnych.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie usług turystycznych

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • dofinansowanie dojazdów do pracy

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

Kontakt telefoniczny

2

I rozmowa indywidualna online

3

II rozmowa face to face w siedzibie firmy

4

Potwierdzanie referencji

5

Złożenie oferty zatrudnienia

Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.

Gedeon Richter jest jedną z wiodących firm farmaceutycznych w Europie. Od momentu założenia na Węgrzech, w roku 1901, Gedeon Richter rozwinął się do rangi międzynarodowej korporacji. Obecnie Richter zatrudnia prawie 11 tysięcy pracowników na całym świecie. W ofercie koncernu znajdują się oryginalne i generyczne produkty farmaceutyczne z najważniejszych obszarów terapeutycznych. Koncern stale inwestuje w rozwój swoich produktów, przeznaczając na badania i rozwój ponad 11% wartości przychodów.

Przewiń do profilu firmy