Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

HR Business Partner

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 07.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Jesteśmy siecią firm działającą w 158 krajach. Zatrudniamy ponad 250 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada 8 biur regionalnych – w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Rzeszowie, oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i dwa Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. PwC w Polsce zatrudnia ponad 4700 osób.
     

    Obecnie do Zespołu HR Business Partnerów w dziale Human Resources w Warszawie, poszukujemy osoby na stanowisko:

    HR Business Partner

    Rola:

    • współtworzenie strategii zarządzania zasobami ludzkimi wspierającej organizację w osiąganiu celów biznesowych;
    • odpowiedzialność za kompleksowe wsparcie wewnętrznych klientów firmy w procesach HR, tj. wsparcie w sprawach z zakresu oceny pracy i rozwoju pracowników, relacji pracowniczych, prawa pracy;
    • rekomendowanie i podejmowanie działań zmierzających do podnoszenia zaangażowania i efektywności pracowników;
    • wdrażanie polityki i procesów HR;
    • monitorowanie kluczowych wskaźników HR oraz rekomendowanie działań na panelach;
    • doradztwo w obszarze kosztów ludzkich;
    • wprowadzanie narzędzi i rozwiązań ułatwiających zarządzanie różnymi obszarami i procesami HR w spółce;
    • wspieranie współpracy zespołowej oraz komunikacji wewnętrznej;
    • koordynowanie i uczestniczenie w wewnętrznych projektach HR.

    Profil Kandydata:

    • min. 4 lata pracy na podobnym stanowisku w dziale HR w firmie o strukturze macierzowej;
    • doświadczenie w pracy z managementem oraz wieloma klientami wewnętrznymi;
    • wysoka świadomość biznesowa;
    • znajomość narzędzi, najlepszych praktyk  i trendów HR na rynku;
    • bardzo wysokie zdolności interpersonalne m.in. umiejętność negocjacji i argumentacji, umiejętność budowania relacji, umiejętności strategicznego myślenia oraz umiejętność prezentacji;
    • samodzielność i dynamizm w działaniu;
    • płynna znajomość języka angielskiego (wykorzystywana w pracy);
    • zaawansowana znajomość programu MS Power Point oraz Ms Excel;
    • wykształcenie wyższe.

    Nasza oferta:

    • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem w najbardziej renomowanych firmach;
    • Perspektywa rozwoju w dynamicznie rosnącym zespole;
    • Bogaty pakiet benefitów;
    • Dogodna lokalizacja w centrum miasta. 

    Polityka prywatności