Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

HR Business Partner

Merida Polska Sp. z.o.o.

  • Zabrze

    Zabrze, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Wdrażanie strategi personalnej i działań zgodnych z polityką i wytycznymi firmy w zakresie HR

  • Monitorowanie i nadzorowanie realizacji procesów HR

  • Ścisła współpraca z menedżerami i pracownikami w celu lepszego zrozumienia bieżących problemów kadrowych i wprowadzenia najskuteczniejszych sposobów ich rozwiązywania

  • Wspieranie menedżerów w stosowaniu polityki firmy oraz we wdrażaniu i monitorowaniu działań związanych z zarządzaniem wydajnością

  • Reprezentowanie HR w miejscu pracy, budowanie pozytywnego wizerunku i partnerstwa pomiędzy pracownikami, działem HR i menedżerami

  • Współpraca z administracją kadrową i płacową

  • Zapewnienie prawidłowego stosowania norm umownych i prawnych oraz procedur zakładowych w zakresie spraw administracyjnych oraz zarządzania personelem

  • Współpraca z managerami w zakresie spotkań dochodzeniowych, dyscyplinarnych i skargowych

  • Zarządzanie wewnętrznymi programami rozwojowymi, prowadzenie szkoleń i warsztatów

  • Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie procesów zarządzania m.in. poprzez oceny pracownicze, ocenę potencjału pracowników oraz planowania ścieżki rozwoju i organizacji szkoleń

Nasze wymagania

  • 5 letnie doświadczednie jako HR Business Partner lub Specjalista ds. HR

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Wyższe wykształcenie z zakresu HR lub powiązanych obszarach (biznes, ekonomia, prawo, psychologia, ZZL)

  • Doskonała orientacja na klienta i umiejętności współpracy

  • Kompleksowa znajomość obszaru HR i polskiego prawa pracy

  • Umiejętność planowania i koordynowania wielu różnorodnych i równoległych procesów

  • Znajomość biznesu i umiejętność przekładania strategii biznesowej na inicjatywy HR

  • Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z kilentem

  • Znajomość najlepszych praktyk w obszarze HR (szkolenia i rozwój, oceny i planowanie, polityka wynagrodzeń i świadczeń, budżetowanie,

  • Inicjatywa, samodzielność oraz dynamizm w działaniu

  • Umiejętność ustalania priorytetów oraz dotrzymywania terminów

  • Umiejętność motywowania innych i wpływania na zachowania w pracy, umiejętności negocjacyjne