Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyHR Business Partner
Merida Polska Sp. z.o.o.
Zabrze
Zabrze, śląskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
Twój zakres obowiązków
Wdrażanie strategi personalnej i działań zgodnych z polityką i wytycznymi firmy w zakresie HR
Monitorowanie i nadzorowanie realizacji procesów HR
Ścisła współpraca z menedżerami i pracownikami w celu lepszego zrozumienia bieżących problemów kadrowych i wprowadzenia najskuteczniejszych sposobów ich rozwiązywania
Wspieranie menedżerów w stosowaniu polityki firmy oraz we wdrażaniu i monitorowaniu działań związanych z zarządzaniem wydajnością
Reprezentowanie HR w miejscu pracy, budowanie pozytywnego wizerunku i partnerstwa pomiędzy pracownikami, działem HR i menedżerami
Współpraca z administracją kadrową i płacową
Zapewnienie prawidłowego stosowania norm umownych i prawnych oraz procedur zakładowych w zakresie spraw administracyjnych oraz zarządzania personelem
Współpraca z managerami w zakresie spotkań dochodzeniowych, dyscyplinarnych i skargowych
Zarządzanie wewnętrznymi programami rozwojowymi, prowadzenie szkoleń i warsztatów
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie procesów zarządzania m.in. poprzez oceny pracownicze, ocenę potencjału pracowników oraz planowania ścieżki rozwoju i organizacji szkoleń
Nasze wymagania
5 letnie doświadczednie jako HR Business Partner lub Specjalista ds. HR
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wyższe wykształcenie z zakresu HR lub powiązanych obszarach (biznes, ekonomia, prawo, psychologia, ZZL)
Doskonała orientacja na klienta i umiejętności współpracy
Kompleksowa znajomość obszaru HR i polskiego prawa pracy
Umiejętność planowania i koordynowania wielu różnorodnych i równoległych procesów
Znajomość biznesu i umiejętność przekładania strategii biznesowej na inicjatywy HR
Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z kilentem
Znajomość najlepszych praktyk w obszarze HR (szkolenia i rozwój, oceny i planowanie, polityka wynagrodzeń i świadczeń, budżetowanie,
Inicjatywa, samodzielność oraz dynamizm w działaniu
Umiejętność ustalania priorytetów oraz dotrzymywania terminów
Umiejętność motywowania innych i wpływania na zachowania w pracy, umiejętności negocjacyjne