Oferta pracy

HRCCA/ALD/07/2021

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ____________________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

HR Contact Center Associate z j. niemieckim i angielskim – Home Office

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • łódzkie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 19 sie 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Pełny etat
  • Asystent
top
Jesteś jednym z 7 mld ludzi na świecie, ale to właśnie Ty możesz mieć wpływ na otoczenie i lokalny biznes. Mamy serce do pracy. ATy? Sprawdź, czy Twoje serce bije tak samo. Dołącz do naszego zespołu. Zostań jednym z nas.
HR Contact Center Associate z j. niemieckim i angielskim – Home Office
Nr ref.: HRCCA/ALD/07/2021

Co Cię czeka?

  • Otrzymywanie zapytań HR w języku niemieckim i angielskim różnymi drogami komunikacji (telefon, email i inne) i odpowiadanie na nie, odwołując się do dokumentacji takiej jak FAQ czy SOP, i eskalowanie tych, które nie mogą zostać rozwiązane.
  • Efektywna komunikacja (werbalna oraz pisemna) z pracownikami w celu odpowiedzi na zapytania z uwzględnieniem całego cyklu życia pracownika w organizacji
  • Poprawa jakości usług poprzez aktywne pozyskiwanie feedbacku od pracowników i identyfikację słabych punktów w dokumentacji i wewnętrznych procesach
  • Upewnienie się, że każde zapytanie zostało przyjęte i rozwiązane w sposób ukierunkowany na klienta

Czego oczekujemy?

  • Znajomości języka niemieckiego i angielskiego w stopniu zaawansowanym
  • Wykształcenia wyższego (licencjat) i/lub istotnego doświadczenia zawodowego
  • Znajomość programów Windows, Microsoft Office, Outlook

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie zawodowe w HR/ Obsłudze klienta / Call Center
  • Dobra znajomość innego języka europejskiego
  • Chęć do pracy w zespole międzynarodowym
  • Elastyczność

 

Wymagane do pracy na Home Office:

  • Prywatne, spokojne miejsce do pracy
  • Połącznie internetowe z pewnego źródła o szybkości przynajmniej 20mbps już od pierwszego dnia pracy

*Praca na Home Office może być wykonywana z każdego miejsca w Polsce

Co Ci dajemy?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet benefitów, karta sportowa, ubezpieczenie
  • Możliwości rozwoju kariery
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę tymczasową
Inni niż wszyscy #LiczyszSieTy
  • Mamy dodatkowe
    dni wolne
  • Korzystamy
    z elastycznych godzin pracy
  • Dwa razy
    w miesiącu pracujemy
    z domu
  • Mamy wspaniałe zespoły
  • Dostajemy szkolenia na start
  • Mamy opiekę medyczną
  • Pracujemy
    w dobrych lokalizacjach
  • Jesteśmy ubezpieczeni
  • Możemy korzystać
    z oferty sportowej
  • Za darmo uczymy się języków
  • Pracujemy
    na wspólny bonus
  • Mamy świetną atmosferę pracy
top

The Adecco Group to światowy lider usług HR. Dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie: od rekrutacji masowych do executive search, od consultingu HR do szkoleń, od outsourcingu HR do outsourcingu procesów, sprzedaży i produkcji. Każdego roku zapewnia pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego dla ponad 1 miliona osób na całym świecie.
The Adecco Group w Polsce tworzą cztery wyspecjalizowane marki: Adecco, Adecco Outsourcing, Spring Professional i Modis. Należymy do czołówki najlepszych i najbardziej pożądanych Pracodawców w Polsce i na świecie o czym świadczy przyznany certyfikat Great Place to Work.

Adecco - sztandarowa marka The Adecco Group obecna na rynku od ponad 25-ciu lat. Specjalizuje się w rekrutacjach masowych i tymczasowych. Oferuje również rekrutacje stałe na stanowiska specjalistyczne i niższego szczebla. Siłą marki jest profesjonalny i doświadczony Zespół.



Sprawdź czy pasujesz!


Wybierz swoją ścieżkę kariery w HR

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
opis opis
HR Contact Center Associate z j. niemieckim i angielskim – Home OfficeNumer ref.: HRCCA/ALD/07/2021
  • Otrzymywanie zapytań HR w języku niemieckim i angielskim różnymi drogami komunikacji (telefon, email i inne) i odpowiadanie na nie, odwołując się do dokumentacji takiej jak FAQ czy SOP, i eskalowanie tych, które nie mogą zostać rozwiązane.
  • Efektywna komunikacja (werbalna oraz pisemna) z pracownikami w celu odpowiedzi na zapytania z uwzględnieniem całego cyklu życia pracownika w organizacji
  • Poprawa jakości usług poprzez aktywne pozyskiwanie feedbacku od pracowników i identyfikację słabych punktów w dokumentacji i wewnętrznych procesach
  • Upewnienie się, że każde zapytanie zostało przyjęte i rozwiązane w sposób ukierunkowany na klienta
  • Znajomości języka niemieckiego i angielskiego w stopniu zaawansowanym
  • Wykształcenia wyższego (licencjat) i/lub istotnego doświadczenia zawodowego
  • Znajomość programów Windows, Microsoft Office, Outlook

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie zawodowe w HR/ Obsłudze klienta / Call Center
  • Dobra znajomość innego języka europejskiego
  • Chęć do pracy w zespole międzynarodowym
  • Elastyczność

 

Wymagane do pracy na Home Office:

  • Prywatne, spokojne miejsce do pracy
  • Połącznie internetowe z pewnego źródła o szybkości przynajmniej 20mbps już od pierwszego dnia pracy

*Praca na Home Office może być wykonywana z każdego miejsca w Polsce

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet benefitów, karta sportowa, ubezpieczenie
  • Możliwości rozwoju kariery
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę tymczasową
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne