Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyHR Dyrektor
Grafton Recruitment
Częstochowa, śląskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
HR DyrektorNumer ref.: 7-14-64500
Wspólnie z naszym Klientem – międzynarodową firmą działającą w branży transportowej, poszukujemy osoby na nowo powstałe stanowisko:
HR Dyrektora
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Główny zakres zadań:
HR Dyrektora
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Główny zakres zadań:
- odpowiedzialność za procesy i działania związane z obszarem HR spółek w grupie,
- monitorowanie wielu aktywności związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w organizacji: systemy motywacyjne, ścieżki rozwoju kariery, systemy szkoleniowe, pozyskiwane talentów, oceny pracownicze, systemy wynagrodzeń,
- uczestniczenie w procesie tworzenia budżetu działu oraz monitoring jego realizacji,
- upowszechnianie dobrych praktyk HR, współtworzenie kultury organizacyjnej firmy oraz wsparcie kadry zarządzającej w realizacji strategii,
- nadzorowanie procesów rekrutacyjnych oraz wspieranie działań marketingowych,
- zarządzanie pracą podległej osoby działającej aktywnie w obszarze rekrutacji oraz współpraca z pozostałymi działami organizacji.
Wymagania
- min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR, związane z kompleksowym zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie o międzynarodowych strukturach,
- biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2/C1),
- mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub czeskiego,
- znajomość branży TSL będzie dodatkowym atutem,
- preferowane wykształcenie wyższe,
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ZUS oraz przepisów kadrowo - płacowych,
- praktyczna wiedza z zakresu rekrutacji, systemów rozwoju i oceny pracowników, systemów wynagrodzeń oraz systemów szkoleniowych,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne, proaktywność, umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji, asertywność, samodzielność w działaniu, wysoki poziom umiejętności wdrażania i akceptacji zmian.
Korzyści
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- realny wpływ na decyzje biznesowe firmy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- gotowość do pracy w systemie hybrydowym,
- benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta multisport),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- potrzebne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Ogłoszenie archiwalne