HR Dyrektor

Grafton Recruitment

  • Częstochowa, śląskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
HR DyrektorNumer ref.: 7-14-64500
Wspólnie z naszym Klientem – międzynarodową firmą działającą w branży transportowej, poszukujemy osoby na nowo powstałe stanowisko:

HR Dyrektora

Lokalizacja: okolice Częstochowy

Główny zakres zadań:
  • odpowiedzialność za procesy i działania związane z obszarem HR spółek w grupie,
  • monitorowanie wielu aktywności związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w organizacji: systemy motywacyjne, ścieżki rozwoju kariery, systemy szkoleniowe, pozyskiwane talentów, oceny pracownicze, systemy wynagrodzeń,
  • uczestniczenie w procesie tworzenia budżetu działu oraz monitoring jego realizacji,
  • upowszechnianie dobrych praktyk HR, współtworzenie kultury organizacyjnej firmy oraz wsparcie kadry zarządzającej w realizacji strategii,
  • nadzorowanie procesów rekrutacyjnych oraz wspieranie działań marketingowych,
  • zarządzanie pracą podległej osoby działającej aktywnie w obszarze rekrutacji oraz współpraca z pozostałymi działami organizacji.
Wymagania
  • min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR, związane z kompleksowym zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie o międzynarodowych strukturach,
  • biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2/C1),
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub czeskiego,
  • znajomość branży TSL będzie dodatkowym atutem,
  • preferowane wykształcenie wyższe,
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ZUS oraz przepisów kadrowo - płacowych,
  • praktyczna wiedza z zakresu rekrutacji, systemów rozwoju i oceny pracowników, systemów wynagrodzeń oraz systemów szkoleniowych,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne, proaktywność, umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji, asertywność, samodzielność w działaniu, wysoki poziom umiejętności wdrażania i akceptacji zmian.
Korzyści
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • realny wpływ na decyzje biznesowe firmy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • gotowość do pracy w systemie hybrydowym,
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta multisport),
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • potrzebne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne