Oferta pracy

HR Manager Grupy

BIGRAM S.A.O firmie

  • dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Aktualnie wspieramy w procesie rekrutacji duży holding przemysłowy z branży metalowej.

Wspólnie poszukujemy Kandydata, który chciałby się rozwijać na stanowisku:

HR Manager Grupy

Numer ref.: OZ/HRMG/0321

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie obszarem HR holdingu.

 

Zakres obowiązków: 


  • współtworzenie i realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi zgodnej z przyjętą strategią holdingu,
  • budowa wspólnych struktur HR holdingu, podział zadań i współpraca z HR managerami w poszczególnych jednostkach biznesowych,
  • inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu HR,
  • uporządkowanie istniejących struktur i zasad funkcjonowania obszarów HR w grupie kapitałowej,
  • współudział w tworzeniu strategii grupy kapitałowej,
  • realizacja  projektów m.in. z zakresu: employer branding, leadership development, succession planning
  • opracowywanie i realizacja budżetu przeznaczonego na wszelkie działania związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
  • wspieranie i nadzorowanie procesu: rekrutacji i selekcji pracowników, adaptacji pracowników, rozwoju personelu, w tym zarządzania kompetencjami i szkoleniami; badania satysfakcji pracowników, oceny okresowej na poziomie holdingu,
  • zarządzanie procesem komunikacji wewnętrznej holdingu,
  • organizacja wydarzeń firmowych skierowanych do pracowników,
  • tworzenie i nadzór systemu wynagradzania i premiowania,
  • nadzór na prawidłowym administrowaniem danymi kadrowymi,

tworzenie i nadzór nad realizacją planu szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych),

  • przygotowywanie wszelkich analiz, raportów, sprawozdawczości na potrzeby zarządu  holdingu.

Wymagania:


  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze HR w firmie produkcyjnej, najlepiej w strukturach grupowych
  • doświadczenie we wdrażaniu miękkich projektów HR (sukcesja, ścieżki karier, rozwój pracownika, systemy motywacyjne, ocena pracownicze, exit interview itp.),
  • bardzo dobra, praktyczna znajomość prawa pracy,
  • doświadczenie we współpracy ze związkami zawodowymi i partnerami społecznymi,
  • praktyka w zarządzaniu podległym zespołem,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu, umiejętność planowania strategicznego,
  • zdolności organizacyjne i negocjacyjne,
  • umiejętność budowania relacji z osobami z różnych obszarów i na różnych szczeblach organizacji
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne