Oferta pracy

HR Manager - HR Business Partner

PwC

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • strategiczne oraz operacyjne wsparcie kadry zarządzającej jednej z linii serwisowych, w obszarze związanym z HR oraz kierowanie zespołem HR (Rekrutacja, Szkolenia dla dedykowanej linii serwisowej)

  • współtworzenie strategii zarządzania zasobami ludzkimi wspierającej organizację w osiąganiu celów biznesowych

  • odpowiedzialność za kompleksowe wsparcie wewnętrznych klientów firmy w procesach HR, tj. wsparcie w sprawach z zakresu oceny pracy i rozwoju pracowników, relacji pracowniczych, prawa pracy i in

  • rekomendowanie i podejmowanie działań zmierzających do podnoszenia zaangażowania i efektywności pracowników;

  • wdrażanie polityki i procesów HR

  • monitorowanie kluczowych wskaźników HR oraz rekomendowanie działań na tej podstawie

  • doradztwo w obszarze kosztów ludzkich - realizacja procesu budżetowania i forecastowania

  • wprowadzanie narzędzi i rozwiązań ułatwiających zarządzanie różnymi obszarami i procesami HR w spółce

  • nadzorowanie obszarów rekrutacji i szkoleń dla dedykowanej linii serwisowej oraz odpowiedzialność za realizowanie kluczowych celów biznesowych w tym zakresie

  • wspieranie współpracy zespołowej oraz komunikacji wewnętrznej

  • prowadzenie projektów i/lub uczestniczenie w wewnętrznych projektach HR

Nasze wymagania

  • min. 3 lata pracy na podobnym stanowisku w dziale HR w dużej i dynamicznej firmie o strukturze macierzowej

  • min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, w tym zespołem HR

  • doświadczenie w pracy z managementem oraz wieloma klientami wewnętrznymi

  • wysoka świadomość biznesowa

  • znajomość narzędzi, najlepszych praktyk i trendów HR na rynku

  • bardzo wysokie zdolności interpersonalne m.in. umiejętność negocjacji i argumentacji, umiejętność budowania relacji i wywierania wpływu, umiejętności strategicznego myślenia oraz umiejętność prezentacji

  • świetnie umiejętności organizacyjne i dynamizm w działaniu

  • biegła znajomość języka angielskiego (wykorzystywana w pracy)

  • znajomość MS Excel i MS PowerPoint

  • znajomość narzędzi Google - mile widziana

  • wykształcenie wyższe

To oferujemy

  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem w najbardziej renomowanych firmach;

  • praca w zgranym i dynamicznym zespole;

  • bogaty pakiet benefitów.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • opieka stomatologiczna

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

PwC

PwC is a powerful network of over 250.000 people across 158 countries. All committed to deliver quality in Assurance, Tax, Advisory & Technology services. Match your curiosity with continuous opportunities to learn, grow and make an impact. Join PwC and be a game changer.

Our Financial Analysis and Reporting team is responsible for managing PwC’s financial risk through financial planning and reporting, data analysis, and tactical consulting. As part of the team, you’ll help with budget management, cost benefit analysis, forecasting, shared services and financing.

Przewiń do profilu firmy

Job Description & Summary

W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.

Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.