prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyHR Manager - HR Business Partner
PwC
Gdańsk
Gdańsk, pomorskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
strategiczne oraz operacyjne wsparcie kadry zarządzającej jednej z linii serwisowych, w obszarze związanym z HR oraz kierowanie zespołem HR (Rekrutacja, Szkolenia dla dedykowanej linii serwisowej)
współtworzenie strategii zarządzania zasobami ludzkimi wspierającej organizację w osiąganiu celów biznesowych
odpowiedzialność za kompleksowe wsparcie wewnętrznych klientów firmy w procesach HR, tj. wsparcie w sprawach z zakresu oceny pracy i rozwoju pracowników, relacji pracowniczych, prawa pracy i in
rekomendowanie i podejmowanie działań zmierzających do podnoszenia zaangażowania i efektywności pracowników;
wdrażanie polityki i procesów HR
monitorowanie kluczowych wskaźników HR oraz rekomendowanie działań na tej podstawie
doradztwo w obszarze kosztów ludzkich - realizacja procesu budżetowania i forecastowania
wprowadzanie narzędzi i rozwiązań ułatwiających zarządzanie różnymi obszarami i procesami HR w spółce
nadzorowanie obszarów rekrutacji i szkoleń dla dedykowanej linii serwisowej oraz odpowiedzialność za realizowanie kluczowych celów biznesowych w tym zakresie
wspieranie współpracy zespołowej oraz komunikacji wewnętrznej
prowadzenie projektów i/lub uczestniczenie w wewnętrznych projektach HR
Nasze wymagania
min. 3 lata pracy na podobnym stanowisku w dziale HR w dużej i dynamicznej firmie o strukturze macierzowej
min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, w tym zespołem HR
doświadczenie w pracy z managementem oraz wieloma klientami wewnętrznymi
wysoka świadomość biznesowa
znajomość narzędzi, najlepszych praktyk i trendów HR na rynku
bardzo wysokie zdolności interpersonalne m.in. umiejętność negocjacji i argumentacji, umiejętność budowania relacji i wywierania wpływu, umiejętności strategicznego myślenia oraz umiejętność prezentacji
świetnie umiejętności organizacyjne i dynamizm w działaniu
biegła znajomość języka angielskiego (wykorzystywana w pracy)
znajomość MS Excel i MS PowerPoint
znajomość narzędzi Google - mile widziana
wykształcenie wyższe
To oferujemy
szerokie możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem w najbardziej renomowanych firmach;
praca w zgranym i dynamicznym zespole;
bogaty pakiet benefitów.
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
opieka stomatologiczna
dodatkowe świadczenia socjalne
program rekomendacji pracowników
PwC
PwC is a powerful network of over 250.000 people across 158 countries. All committed to deliver quality in Assurance, Tax, Advisory & Technology services. Match your curiosity with continuous opportunities to learn, grow and make an impact. Join PwC and be a game changer.
Our Financial Analysis and Reporting team is responsible for managing PwC’s financial risk through financial planning and reporting, data analysis, and tactical consulting. As part of the team, you’ll help with budget management, cost benefit analysis, forecasting, shared services and financing.
Job Description & Summary
W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.