Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

HR Manager

ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ sp. z o.o.O firmie

10 00014 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • BĘDZIESZ:

  • Kierować działem HR odpowiedzialnym za pozyskiwanie nowych członków zespołu i dbać o zadowolenie obecnego zespołu- ok. 150-200 pracowników

  • Wymyślać i realizować strategie w celu wdrożenia planu rekrutacji

  • Kierować działaniami w zakresie zarządzania talentami / HR dla wszystkich pracowników i liderów AiK Tezeusz, aby przyciągając i rozwijając talenty, osiągnąć nasze cele

  • Ściśle współpracować z Zarządem Spółki, kierownikami działów i raportować bezpośrednio do członków Zarządu

  • Korzystać z narzędzi analitycznych, aby ustalać bieżący stan lejka rekrutacyjnego i tworzyć prognozy

  • Kierować zespołem ds. pozyskiwania talentów i zarządzać nim

  • Dbać o właściwe wdrożenie naszych nowych członków zespołu i wspierać ich podczas tego procesu

  • Wdrażać odpowiednie rozwiązania do zarządzania wydajnością i koordynować ich wykonanie, aby stymulować rozwój indywidualny i zespołowy

  • Dzielić się swoją wiedzą na temat polskiego prawa pracy

  • Budować rozpoznawalną markę pracodawcy na krajowym i lokalnym rynku talentów.

  • Wspierać zarządzanie firmą i liderami zespołów w kwestiach relacji międzyludzkich.

  • Odpowiadać za wszystkie funkcje związane z HR, zapewnianie strategicznego przywództwa i wizji HR, stosownie do misji i wizji naszej organizacji

  • Działać jako pierwszy punkt kontaktowy i wsparcie pracowników m.in. w zakresie ich rozwoju zawodowego, wydajności, planowania urlopów i rozwiązywania codziennych problemów

  • Nadzorować i rozwijać wszystkie procesy HR

  • Nadzorować kadry

Nasze wymagania

  • Posiadasz zarówno wiedzę, jak i doświadczenie w zakresie polityki personalnej, rekrutacji, wdrażania, zarządzania wydajnością i relacji międzyludzkich

  • Najlepiej, jeśli masz ponad 5-letnie doświadczenie HR jako Talent / HR Manager lub HR Business Partner i w rekrutacji na stanowiska kierownicze

  • Jesteś absolwentem stacjonarnych studiów wyższych (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, prawo, ekonomia)

  • Zazwyczaj podejmujesz decyzje na podstawie danych ilościowych, pomaga ci w tym podejście analityczne do pracy

  • Pracowałeś już w średniej wielkości firmie e-commerce, programistycznej, dostawcy usług IT, rozruchu technologii lub w podobnej firmie zatrudniającej >150 osób.

  • Czujesz się dobrze w dynamicznym i ciągle zmieniającym się środowisku startupowym, jak i tradycyjnym oraz chcesz się uczyć

  • Jesteś liderem inspirowanym wyzwaniami, napędzanym sukcesem, otwartym na innych ludzi i eksperymentującym z nowymi pomysłami

  • Pasjonujesz się ludźmi i potrafisz znaleźć wspólny grunt niezależnie od różnych typów osobowości

  • Nie boisz się ciągle rozwijać innych, tak jak siebie samego

  • Masz wszystkie kompetencje twarde w HR

  • Znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym

To oferujemy

  • Wynagrodzenie 10 000 zł – 14 000 zł Netto + VAT (B2B),

  • Możliwość rozwijania umiejętności i zdobywania doświadczenia w szybko rozwijającym się zespole, z naciskiem na etykę pracy

  • dużą samodzielność,

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt menedżerski,

  • narzędzia niezbędne do pracy min. telefon, laptop,

  • profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie),

  • benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),

  • udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),

  • realny wpływ na rozwój firmy,

  • przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół,

  • możliwości awansu w strukturach firmy,

  • możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej.

  • Zwrot kosztów księgowych dla kontrahentów B2B

  • Zwrot kosztów dojazdu

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • parking dla pracowników

ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ sp. z o.o.

Antykwariat i Księgarnia Tezeusz - to lider branży antykwarycznej e-commerce w Polsce: 250 tys. klientów rocznie, pół miliona tytułów książek w ofercie. W 10 roku istnienia firmy wchodzimy w okres biznesowej dojrzałości, a jednocześnie dynamicznego rozwoju związanego z eksplozją rynku e-commerce. Należymy do tej szczęśliwej mniejszości firm, którym koronawirusowy kryzys służy. Firma w tym roku urośnie dwukrotnie i czterokrotnie zwiększymy zyski r-r.

Zmienia się też DNA Tezeusza: z ambitnego książkowego e-commercu chcemy stać się zaawansowaną technologicznie platformą i niezależnym od Allegro marketplacem dla sprzedawców książki tradycyjnej i największą platformą subskrypcji książek elektronicznych w kraju. Dla realizacji naszej wizji potrzebujemy utalentowanych profesjonalistów z różnych dziedzin: e-commerce project managerów, programistów, marketingowców, analityków, managerów średniego i wyższego szczebla, handlowców.

Tezeusz zatrudnia obecnie 130 osób, a do końca roku planujemy zwiększyć zatrudnienie od 150 - 200 osób. Zatrudniamy osoby na różnych stanowiskach, w kilku miastach w Polsce.

Przewiń do profilu firmy

Miejsce pracy:

  • Praca stacjonarna w centrali firmy w Lubniu.