Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

HR Manager

InterKadra Sp. z o.o.

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za obszar HR w firmie z wieloletnią tradycją, będącą na etapie dużych zmian,

  • prowadzenie rekrutacji wewnętrznych oraz działań employer branding-owych,

  • projektowanie założeń i realizacja działań w obrębie rozwoju pracowników,

  • przygotowywanie danych oraz analiz dotyczących zarządzania personelem,

  • bliska współpraca w zakresie spraw personalnych z zarządem, kadrą kierowniczą oraz centralą we Francji.

Wymagania pracodawcy

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny,

  • co najmniej 4 lat doświadczenia w podobnej roli i kreowaniu polityki personalnej firmy,

  • wiedzy z zakresu zarządzania zmianą w organizacji,

  • umiejętności budowania relacji i współpracy z biznesem,

  • chęci rozwoju, proaktywnego podejścia i samodzielności w działaniu,

  • doświadczenie w agencji pracy lub dziale HR.

Pracodawca oferuje

  • realny wpływ na kształtowanie się polityki personalnej dynamicznie rozwijającej się firmy,

  • zatrudnienie na umowę o pracę w naszym zespole,

  • możliwość pracy w trybie hybrydowym,

  • pełne wsparcie przy wdrożeniu w nowe obowiązki,

  • pakiet benefitów (m.in. karta multisport, opieka zdrowotna, ubezpieczenie grupowe).

InterKadra Sp. z o.o.

InterKadra jest jedną z największych polskich Agencji świadczących usługi na rzecz klientów indywidualnych i firm. Renomowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy obejmującą swoim działaniem rynek krajowy oraz zagraniczny. Posiada Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy nr 3372.

Zaufanie do pracowników jest podstawą ich zaangażowania i zaangażowania na rzecz klientów. Inwestuje w talent każdego z pracowników i pozwala ludziom się rozwijać!

Przewiń do profilu firmy