Oferta pracy

HR Manager

BIGRAM S.A.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Kierownik / Koordynator

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy oferującej usługi leasingowe poprzez sieć wyspecjalizowanych Partnerów, poszukujemy osoby, która obejmie samodzielne stanowisko w kilkudziesięcioosobowej organizacji i będzie odpowiedzialna za obszar miękkiego HR.

HR Manager

Numer ref.: AC/HRM/0321

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • współpracę z zarządem oraz centralą firmy w celu realizacji założeń polityki personalnej organizacji,
  • wsparcie managerów w zakresie spraw pracowniczych, zarządzania zmianą, motywacji, organizacji pracy,
  • tworzenie, zarządzanie oraz kontrola nad realizacją budżetu personalnego,
  • prowadzenie procesów rekrutacji pracowników oraz działań z zakresu EB mających na celu pozyskanie talentów dla organizacji,
  • wdrożenie nowych pracowników (onboarding),
  • tworzenie ścieżek rozwojowych oraz planów sukcesji, zarządzanie talentami w organizacji,
  • diagnozę potrzeb szkoleniowych oraz przygotowanie i wdrażanie planów rozwoju kompetencji pracowników,
  • administrowanie dokumentacją kadrową: umowy, aneksy, wnioski urlopowe. etc.

Oczekiwania wobec Kandydata:

  • min. 4 lata doświadczenie na stanowisku HRBP lub HR Managera w firmie o profilu usługowym (doświadczenie w branży usług finansowych  będzie dodatkowym atutem),
  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów z zakresu miękkiego HR,
  • aktualna wiedza z zakresu prawa pracy,
  • umiejętność analizy danych HR, wyciągania wniosków i wdrażania adekwatnych działań,
  • gotowość do pracy na samodzielnym i decyzyjnym stanowisku,
  • znajomość narzędzi dedykowanych do procesów miękkiego HR (np. Success Factors)
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego – warunek konieczny,
  • inicjatywa, samodzielność, odpowiedzialność,
  • pracowitość, dobra organizacja pracy,
  • wysoki poziom energii i entuzjazm do wykonywania zadań.

Nasz Klient oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju kompetencji,
  • samodzielne i decyzyjne stanowisko,
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne