HR Manager

iCEA Sp. z.o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

iCEA Sp. z.o.o.

Dąbrowskiego 267

Poznań

HR Manager
Współpraca: B2B lub UoP
Miejsce pracy: Poznań
Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce i szukamy menedżera, który… pomoże nam rozwijać się dalej, rekrutując do naszej załogi świetnych ludzi i wybitnych specjalistów! Jeśli posiadasz HR-owe doświadczenie w onboardingu i szkoleniach wewnętrznych pracowników, jesteś łowcą prawdziwych talentów i umiejętnie odczytujesz ludzkie nastroje, a employer branding i przeprowadzanie wartościowych rozmów rekrutacyjnych to dla Ciebie bułka z masłem, koniecznie aplikuj na to ogłoszenie!

Przykładowe zadania:

  • dbanie o środowisko pracy, odpowiedzialność za wizerunek firmy na rynku pracy,
  • ocena i zwiększanie produktywności pracowników - rozwijanie talentów kluczowych dla przedsiębiorstwa, określanie ścieżek rozwoju, odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną firmy (miękki HR),
  • onboarding pracowników, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych,
  • poszukiwanie najlepszych rozwiązań, które wpłyną na zmotywowanie pracowników i poprawę efektywności pracy,
  • przeprowadzanie badań, opracowywanie wyników, przygotowywanie prognoz,
  • współpraca ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa,
  • poszukiwanie talentów zgodnie z zapotrzebowaniem,
  • prowadzenie działań z zakresu employer branding,
  • przeprowadzanie procesu rekrutacji,
  • planowanie polityki kadrowej we współpracy z szefostwem,
  • umiejętność zarządzania projektowego,
  • realizacja biznesowych założeń jakościowych i ilościowych,
  • raportowanie.

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w dziale human resources (lub dziale o zbliżonym zakresie działań),
  • nadzorowanie funkcji w obszarze miękkiego i twardego HR,
  • doskonała znajomość prawa pracy i RODO,
  • otwartość na ludzi, asertywność, umiejętność słuchania,
  • inicjatywa, wysoka kultura osobista i szeroko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • zdolność analitycznego i perspektywicznego myślenia niezbędna w procesie doboru kandydatów do pracy lub przy opracowywaniu strategii personalnych przedsiębiorstwa,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów, zadawania odpowiednich pytań weryfikacyjnych,
  • szybkość i skuteczność działania,
  • umiejętności badawcze,
  • wysokie zaangażowanie w nowe wyzwania i umiejętność szukania efektywnych rozwiązań,
  • kreatywne, nieszablonowe podejście do wykonywanych projektów i w rozwiązywaniu problemów,
  • umiejętność przygotowywania i przeprowadzania prezentacji,
  • sumienność, dbałość o detale, zaangażowanie i terminowość,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • dobra znajomość j. angielskiego.

Kilka sympatycznych dodatków i faktów:

  • dofinansowanie karty MultiSport,
  • możliwość korzystania z firmowego transportu,
  • urodzinowy dzień wolny,
  • j. angielski dla pracowników,
  • biblioteka pracownicza,
  • elastyczne godziny pracy,
  • doładowana karta do automatu z przekąskami i napojami,
  • comiesięczne integracje,
  • biuro przyjazne psom,
  • praca w nowoczesnym, przestrzennym budynku.
Jeśli jesteś osobą poszukującą nowych wyzwań na swojej ścieżce kariery, a powyższa oferta wygląda dla Ciebie interesująco - prześlij nam swoje CV w “Aplikuj teraz”!

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Brodr. Jorgensen S.A. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

HR Manager
Współpraca: B2B lub UoP
Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce i szukamy menedżera, który… pomoże nam rozwijać się dalej, rekrutując do naszej załogi świetnych ludzi i wybitnych specjalistów! Jeśli posiadasz HR-owe doświadczenie w onboardingu i szkoleniach wewnętrznych pracowników, jesteś łowcą prawdziwych talentów i umiejętnie odczytujesz ludzkie nastroje, a employer branding i przeprowadzanie wartościowych rozmów rekrutacyjnych to dla Ciebie bułka z masłem, koniecznie aplikuj na to ogłoszenie!

Przykładowe zadania:

  • dbanie o środowisko pracy, odpowiedzialność za wizerunek firmy na rynku pracy,
  • ocena i zwiększanie produktywności pracowników - rozwijanie talentów kluczowych dla przedsiębiorstwa, określanie ścieżek rozwoju, odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną firmy (miękki HR),
  • onboarding pracowników, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych,
  • poszukiwanie najlepszych rozwiązań, które wpłyną na zmotywowanie pracowników i poprawę efektywności pracy,
  • przeprowadzanie badań, opracowywanie wyników, przygotowywanie prognoz,
  • współpraca ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa,
  • poszukiwanie talentów zgodnie z zapotrzebowaniem,
  • prowadzenie działań z zakresu employer branding,
  • przeprowadzanie procesu rekrutacji,
  • planowanie polityki kadrowej we współpracy z szefostwem,
  • umiejętność zarządzania projektowego,
  • realizacja biznesowych założeń jakościowych i ilościowych,
  • raportowanie.

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w dziale human resources (lub dziale o zbliżonym zakresie działań),
  • nadzorowanie funkcji w obszarze miękkiego i twardego HR,
  • doskonała znajomość prawa pracy i RODO,
  • otwartość na ludzi, asertywność, umiejętność słuchania,
  • inicjatywa, wysoka kultura osobista i szeroko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • zdolność analitycznego i perspektywicznego myślenia niezbędna w procesie doboru kandydatów do pracy lub przy opracowywaniu strategii personalnych przedsiębiorstwa,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów, zadawania odpowiednich pytań weryfikacyjnych,
  • szybkość i skuteczność działania,
  • umiejętności badawcze,
  • wysokie zaangażowanie w nowe wyzwania i umiejętność szukania efektywnych rozwiązań,
  • kreatywne, nieszablonowe podejście do wykonywanych projektów i w rozwiązywaniu problemów,
  • umiejętność przygotowywania i przeprowadzania prezentacji,
  • sumienność, dbałość o detale, zaangażowanie i terminowość,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • dobra znajomość j. angielskiego.

Kilka sympatycznych dodatków i faktów:

  • dofinansowanie karty MultiSport,
  • możliwość korzystania z firmowego transportu,
  • urodzinowy dzień wolny,
  • j. angielski dla pracowników,
  • biblioteka pracownicza,
  • elastyczne godziny pracy,
  • doładowana karta do automatu z przekąskami i napojami,
  • comiesięczne integracje,
  • biuro przyjazne psom,
  • praca w nowoczesnym, przestrzennym budynku.
Jeśli jesteś osobą poszukującą nowych wyzwań na swojej ścieżce kariery, a powyższa oferta wygląda dla Ciebie interesująco - prześlij nam swoje CV w “Aplikuj teraz”!

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Brodr. Jorgensen S.A. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne