Oferta pracy

HR Manager

HELIKON-TEX Sp. z o.o.

  • Legnicka 57w, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer

HELIKON-TEX Sp. z o.o.

Legnicka 57w

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • kształtowanie, rozwój i realizacja strategii HR oraz strategii rozwoju personalnego firmy,

  • budowanie relacji i współpraca z menedżerami w ramach działań rekrutacyjnych oraz innych prowadzonych projektów,

  • zapewnienie właściwego standardu działań rekrutacyjnych poprzez opracowywanie koncepcji, planowanie i wdrażanie rozwiązań, monitorowanie i kontrolowanie postępów oraz ich ewaluacja,

  • kreowanie oraz realizowanie projektów HR w szczególności z obszaru: rekrutacji, ocen okresowych, budowania matryc kompetencyjnych, budowania ścieżek kariery, kodeksu etycznego oraz mile widziane z obszaru: badania potrzeb szkoleniowych i tworzenia planów szkoleniowych, budowania systemów motywacyjnych, budowania siatek płac, wartościowania stanowisk etc.,

  • przeprowadzanie skutecznych szkoleń wewnętrznych oraz tworzenie jasnych, przejrzystych instrukcji, opisów procesów, procedur w obszarze HR,

  • wdrażanie procesów z tzw. miękkiego HR samodzielnie oraz w ramach zespołów multidyscyplinarnych,

  • współtworzenie polityki edukacyjnej i szkoleniowej,

  • uczestniczenie w całym cyklu życia pracownika w organizacji od współprowadzenia procesów Intro po Outro Day (onboarding, badanie satysfakcji pracowników, ścieżki kariery, plany szkoleniowe, stay interview, exit interview etc.)

  • budowaniem pozytywnych relacji pomiędzy pracownikami przedsiębiorstwa,

  • wspieranie działań w zakresie rozwiązywania konfliktów, komunikacji wewnętrznej,

  • współudział w tworzeniu strategii Employer Brandingowej,

  • w krótkiej perspektywie czasu - zbudowanie całego Działu HR.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość procesów z obszaru miękkiego HR (min.5 lat),

  • wysoko rozwinięte kompetencje managerskie - doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2 lata),

  • doświadczenie we wdrażaniu projektów HR w organizacji zarówno samodzielne jak i również ze wsparciem firm zewnętrznych,

  • strategiczne podejście do HR (planowanie, wdrażanie, ewaluacja i optymalizacja działań),

  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz umiejętność współpracy z pracownikami na każdym szczeblu organizacji - w tym bliska współpraca z Zarządem,

  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji z pracownikami,

  • znajomość narzędzi rekrutacyjnych (m.in. LinkedIn, Recruiter, Traffit etc.),

  • samodzielność i odpowiedzialność w prowadzeniu projektów,

  • śledzenie najnowszych trendów HR oraz chęć rozwoju,

  • czynne prawo jazdy kat.B,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu min.B1,

  • dobra znajomość pakietu MS Office,

  • mile widziane doświadczenie w pracy w firmie o rozbudowanej i zróżnicowanej strukturze,

  • znajomość kodeksu pracy będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • pracę na pełen etat na podstawie Umowy o Pracę lub B2B - to Ty decydujesz o formie zatrudnienia,

  • w zależności od doświadczenia oferujemy wynagrodzenie w wysokości 8000-11000 zł brutto,

  • bardzo dużą swobodę w prowadzeniu i wdrażaniu projektów z obszaru miękkiego HR, możliwość wyboru narzędzi HR etc.,

  • otwartość oraz przestrzeń na realizację Twoich pomysłów i rozwiązań w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, jak i również w innych obszarach (skrzynka pomysłów jest dla nas bardzo istotna),

  • brak dress code oraz nieformalną atmosferę - wszyscy zwracamy się do siebie po imieniu,

  • kurs języka angielskiego finansowany w 100% przez pracodawcę,

  • możliwość brania udziału w konferencjach i szkoleniach branżowych,

  • pracę w modelu hybrydowym - to Ty decydujesz w jakie dni będziesz pracować z domu, a w jakie w nowoczesnym biurze we Wrocławiu przy ul. Legnickiej lub w Błoniach (koło Wrocławia),

  • Pakiet benefitów zawierający między innymi: ubezpieczenie grupowe oraz prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych zasadach finansowania, dofinansowania do zajęć sportowych - karta Multisport oraz niestandardowe imprezy integracyjne, zniżki na firmowe produkty oraz usługi).

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Analiza CV

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie

4

Decyzja

HELIKON-TEX Sp. z o.o.

Helikon-Tex Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się polska firma z ponad 35-letnim doświadczeniem. Jesteśmy lokalnym liderem w produkcji oraz dystrybucji sprzętu i odzieży militarnej, survivalowej oraz outdoorowej.

W naszej ofercie (do sprawdzenia na: www.helikon-tex.com) znajdują się produkty cenione i wykorzystywane przez tysiące użytkowników z ponad 100 krajów położonych na wszystkich kontynentach. Liczymy się z ich zdaniem, dlatego stale poprawiamy i powiększamy nasz asortyment, aby coraz lepiej odpowiadał na ich potrzeby.

Dołącz do niemal 200-osobowego teamu, który w swojej pracy kieruje się szacunkiem, partnerstwem i stałym dążeniem do doskonałości. Naszym mottem jest właśnie #JourneyToPerfection, dzięki czemu udaje nam się utrzymać wzrost przychodów i rozwijać przedsiębiorstwo.

Jeżeli więc szukasz stabilnej pracy w ambitnym zespole, cenisz sobie dobrą atmosferę i chcesz się przyczynić do sukcesu polskiej marki na świecie - zerknij na opis stanowiska poniżej i wyślij do nas CV.

Czekamy na Ciebie!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o Helikon-Tex, zapraszamy do zapoznania się z naszą filozofią i historią na www.helikon-tex.com w zakładce O nas oraz #JourneyToPerfection.

Przewiń do profilu firmy