Ta oferta pracy jest nieaktualna od 15 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

HR Manager

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 08.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy wiodącym dostawcą produktów, rozwiązań i usług do pomiarów procesów przemysłowych. Oferujemy kompleksowe rozwiązania do pomiaru przepływu, poziomu, ciśnienia i temperatury, analizy cieczy, rejestracji i cyfrowego przetwarzania danych w różnych gałęziach przemysłu. Nasza aparatura kontrolno-pomiarowa umożliwia optymalizację procesów względem efektywności ekonomicznej i bezpieczeństwa.

    Do naszego biura we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:

    HR Manager
    Miejsce pracy: Wrocław, region dolnośląski

    Zakres obowiązków:

    • praca na samodzielnym stanowisku (HR twardy i miękki)
    • organizacja procesu rekrutacyjnego i nadzór nad nim
    • planowanie ścieżek rozwoju zawodowego pracowników
    • organizowanie szkoleń dla personelu firmy
    • dbałość o właściwą komunikację w firmie
    • ocenianie pracowników
    • sprawowanie nadzoru nad sprawami administracyjnymi
    • prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
    • weryfikacja list płac dla wszystkich pracowników organizacji
    • nadzór i/lub samodzielne prowadzenie kontrolingu personalnego na potrzeby firmy (przygotowanie sprawozdań, raportów i analiz kadrowo-płacowych)
    • nadzór i/lub przygotowanie sprawozdań do GUS, ZUS, PFRON
    • nadzór i/lub przygotowanie PITów rocznych
    • przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznych organów kontrolujących
    • doradztwo dla Zarządu w obszarze kadrowo-płacowym
    • wsparcie Zarządu w bieżącym prowadzeniu przedsiębiorstwa w aspekcie administracyjno-kadrowym
    • współpraca z kierownictwem w zakresie monitorowania potrzeb rekrutacyjnych i selekcji kandydatów
    • budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy – tzw. employer branding
    • prowadzenie akt personalnych i innej dokumentacji związanej z zatrudnieniem
    • badanie potrzeb szkoleniowych oraz organizacja szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych
    • nadzór nad procesem adaptacji nowozatrudnionych pracowników
    • rozwój narzędzi zarządzania pracownikami.

    Wymagania:

    • wyższe wykształcenie
    • doświadczenie w obszarze HR (min. 5 lat pracy u jednego pracodawcy)
    • znajomość prawa pracy
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego 
    • komunikatywność, odpowiedzialność i skrupulatność
    • bardzo dobra znajomość i efektywne wykorzystywanie pakietu MS Office
    • bardzo dobra znajomość Kodeksu Pracy oraz przepisów regulujących naliczanie wynagrodzeń
    • zaangażowania w wykonywaną pracę, umiejętność formułowania rekomendacji w zakresie rozwiązań optymalizacyjnych, inicjatywa
    • komunikatywność i motywacja do zdobywania wiedzy i doświadczenia w obszarze rekrutacji pracowników.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • pracę na pełen etat w stałych godzinach
    • zatrudnienie w stabilnej firmie o uznanej renomie

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w języku polskim i angielskim klikając w przycisk aplikowania z dopiskiem HR/2019.

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Przesłanych dokumentów nie zwracamy.

    Prosimy o załączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę w celach niezbędnych dla aktualnego procesu rekrutacji prowadzonego przez Endress+Hauser Polska sp. z o.o., ul. Wołowska 11, 51-116 Wrocław. Wiem, że mogę wycofać zgodę w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.” Pełną informację odnośnie do przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz na naszej stronie www.pl.endress.com/pl.