Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyHR & Office Assistant
Volkswagen Group Services sp. z o.o.O firmie
Toruń, kujawsko-pomorskie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Asystent
Volkswagen Group Services sp. z o.o. powstało w kwietniu 2016 roku w Poznaniu jako AutoVision Polska, centrum kompetencji z obszaru księgowości (Competence Centre Accounting) . W grudniu 2017 roku organizacja rozpoczęła działalność pod nową nazwą nawiązującą bezpośrednio do tradycji marki. Z główną siedzibą zlokalizowaną w centrum Poznania Volkswagen Group Services skupia się na usługach księgowych dla innych europejskich spółek Volkswagen w ramach trzech obszarów: Księgi Głównej, Należności i Zobowiązań. Z powodzeniem rozwija wachlarz świadczonych usług dodając do niego nowe obszary działalności.
W 2021 roku rozpoczyna się nowy etap działalność Volkswagen Group Services- w sercu Torunia otwieramy nowy oddział skupiający się na nowych gałęziach biznesu.
Aktualnie do nowego oddziału w Toruniu poszukujemy osoby na stanowisko:
HR & Office Assistant
Osoba na stanowisku HR & Office Assistant będzie odpowiadała za koordynowanie wszystkich zadań związanych z funkcjonowaniem biura w lokalizacji Toruń oraz wsparcie działu personalnego.
Zadania:
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania recepcji.
- Wsparcie działu personalnego mn. w zakresie onboardingu oraz rekrutacji.
- Wsparcie administracyjne dla managerów (organizacja spotkań, koordynacja terminów itd.)
- Współpraca z Office Managerem w zakresie koordynacji między lokalizacjami spółki.
- Wsparcie dla pracowników w sprawach administracyjnych i personalnych.
- Kontakt z dostawcami.
- Zamawianie materiałów oraz artykułów biurowych.
- Planowanie i organizowanie podróży służbowych dla pracowników (współpraca z zewnętrznym dostawcą).
- Współpraca z działem księgowości (obieg dokumentów księgowych: faktury, zaliczki dla pracowników, rozliczenia delegacji).
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie.
- Wykształcenie wyższe jako dodatkowy atut.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2).
- Preferowana znajomość języka niemieckiego.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Orientacja na klienta.
- Dokładność, koncentracja na szczegółach oraz umiejętność dotrzymywania terminów.
- Samodzielność w działaniu.
- Znajomość podstawowych programów komputerowych (pakiet MS Office).
- Proaktywna postawa.
Oferujemy:
- Realne możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji.
- Satysfakcję z budowania nowego odziału firmy.
- Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu i szacunku.
- Atrakcyjny pakiet benefitów.
- Przyjazna kultura organizacyjna
- Elastyczny czas pracy
- Szkolenia
- System kafeteryjny MyBenefit
- Opieka medyczna
- Ubezpieczenie grupowe
- Karta Multisport
- Zniżki pracownicze
na zakup samochodów VW - Nowoczesne
i przestronne biuro
w centrum Poznania - ZFŚS
- Premia roczna uzależniona
od wyników pracy - Świeże owoce
Osoby zainteresowane prosimy o aplikację poprzez przycisk „Aplikuj”
Ogłoszenie archiwalne