Oferta pracy

HR & Office Assistant

Volkswagen Group Services sp. z o.o.O firmie

  • Toruń, kujawsko-pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
Volkswagen Group Services sp. z o.o. powstało w kwietniu 2016 roku w Poznaniu jako AutoVision Polska, centrum kompetencji z obszaru księgowości (Competence Centre Accounting) . W grudniu 2017 roku organizacja rozpoczęła działalność pod nową nazwą nawiązującą bezpośrednio do tradycji marki. Z główną siedzibą zlokalizowaną w centrum Poznania Volkswagen Group Services skupia się na usługach księgowych dla innych europejskich spółek Volkswagen w ramach trzech obszarów: Księgi Głównej, Należności i Zobowiązań. Z powodzeniem rozwija wachlarz świadczonych usług dodając do niego nowe obszary działalności.
W 2021 roku rozpoczyna się nowy etap działalność Volkswagen Group Services- w sercu Torunia otwieramy nowy oddział skupiający się na nowych gałęziach biznesu.
 
 
Aktualnie do nowego oddziału w Toruniu poszukujemy osoby na stanowisko:

HR & Office Assistant

Osoba na stanowisku HR & Office Assistant będzie odpowiadała za koordynowanie wszystkich zadań związanych z funkcjonowaniem biura w lokalizacji Toruń oraz wsparcie działu personalnego.

 

Zadania:

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania recepcji.
  • Wsparcie działu personalnego mn. w zakresie onboardingu oraz rekrutacji.
  • Wsparcie administracyjne dla managerów (organizacja spotkań, koordynacja terminów itd.)
  • Współpraca z Office Managerem w zakresie koordynacji między lokalizacjami spółki.
  • Wsparcie dla pracowników w sprawach administracyjnych i personalnych.
  • Kontakt z dostawcami.
  • Zamawianie materiałów oraz artykułów biurowych.
  • Planowanie i organizowanie podróży służbowych dla pracowników (współpraca z zewnętrznym dostawcą).
  • Współpraca z działem księgowości (obieg dokumentów księgowych: faktury, zaliczki dla pracowników, rozliczenia delegacji).

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie.
  • Wykształcenie wyższe jako dodatkowy atut.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2).
  • Preferowana znajomość języka niemieckiego.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Orientacja na klienta.
  • Dokładność, koncentracja na szczegółach oraz umiejętność dotrzymywania terminów.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Znajomość podstawowych programów komputerowych (pakiet MS Office).
  • Proaktywna postawa.

Oferujemy:

  • Realne możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji.
  • Satysfakcję z budowania nowego odziału firmy.
  • Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu i szacunku.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

 

  • Przyjazna kultura organizacyjna
  • Elastyczny czas pracy
  • Szkolenia
  • System kafeteryjny MyBenefit
  • Opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Karta Multisport
  • Zniżki pracownicze
    na zakup samochodów VW
  • Nowoczesne
    i przestronne biuro
    w centrum Poznania
  • ZFŚS
  • Premia roczna uzależniona
    od wyników pracy
  • Świeże owoce

Osoby zainteresowane prosimy o aplikację poprzez przycisk „Aplikuj”

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy