Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

HR & Office Coordinator

Barona HR Services Sp. z o.o.O firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Działalność Barona Service Center obejmuje 9 centrów obsługi klienta w Finlandii, Hiszpanii, Polsce i Szwecji. Centra Serwisowe Barona zatrudniają ok. 800 najlepszych specjalistów w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i wsparcia IT pracujących pod okiem liderów zespołów Barona. Zespół HR wspiera kierownictwo i lokalnych menedżerów przez cały okres zatrudnienia pracownika. Ponadto, we współpracy z przedstawicielami biznesu, sprawnie rozwijamy nasze praktyki zarządzania zasobami ludzkimi i modele operacyjne. Naszym celem jest działanie w przyjaznej atmosferze i jak najbliżej naszych klientów - pracowników, kierowników zespołów i liderów biznesowych.

HR & Office Coordinator

Opis Stanowiska: 

Jako koordynator HR będziesz pracować w międzynarodowej organizacji matrixowej, w której menedżer HR ma siedzibę w Finlandii, Twój zespół i koledzy pracują w 3 innych krajach, a kierownictwo linii biznesowej i miejsce pracy znajdują się w Katowicach.

Obowiązki będą obejmować:

  • Wsparcie dla kadry zarządzającej i kierowniczej Centrum Serwisowego działającego w Polsce.
  • Codzienne doradztwo w zakresie zatrudnienia i wsparcie kierownika zespołu we wszelkich codziennych sprawach HR.
  • Przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem.
  • Wystawianie wymaganych prawem dokumentów i zaświadczeń dla pracowników.
  • Obsługa i przechowywanie akt osobowych pracowników.
  • Przetwarzanie danych w dedykowanym systemie.
  • Przygotowywanie raportów kadrowych do celów księgowych i innych.
  • Organizacja dokumentacji.
  • Obsługa i dostarczanie przepływu faktur do księgowości.
  • Koordynacja i planowanie działań i kampanii na rzecz dobrego samopoczucia pracowników.
  • Kierowanie pracowników na badania lekarskie.
  • Współpraca z usługodawcami związanymi z biurem lub pracownikami.
  • Pomaganie pracownikom z zagranicy w codziennych sprawach związanych z pobytem w Polsce.
  • Wspieranie rozwoju kompetencji poprzez torzenie kursów online oraz pełnienie funkcji administratora HR.
  • Codzienne prace biurowe.
  • Komunikacja wewnętrzna.
  • Wszelkie inne działania związane z HR.

Wymagania:

  • Znajomość języka polskiego na poziomie ojczystym i biegła znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość języka fińskiego jest dodatkowym atutem.
  • Znajomość polskiego prawa pracy i procedur administracyjnych.
  • Doświadczenie zawodowe na różnych stanowiskach HR i/lub biurowych, najlepiej w firmie międzynarodowej.
  • Umiejętności w zakresie fakturowania i/lub księgowości dodatkowym atutem.
  • Proaktywność, nastawienie na obsługę klienta, pozytywne i kreatywne podejście.
  • Doświadczenie w rozwijaniu kompetencji, e-learningu i tworzeniu treści edukacyjnych.
  • Dobre umiejętności informatyczne. Nie boisz się uczyć nowych systemów, narzędzi i procedur.
  • Umiejętność i chęć pracy w środowisku międzynarodowym z kolegami z krajów nordyckich.

Co oferujemy:

  • Wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i wiedzę.
  • Umowę o pracę.
  • Przyjazne środowisko pracy.
  • Umiejętność pracy i rozwoju zawodowego w międzynarodowym zespole.
  • Możliwość dostosowania sposobu pracy w oparciu o Twoje doświadczenie i sugestie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Wsparcie i szkolenie we wszystkich niezbędnych obszarach.
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Karta sportowa OK system.
  • Ubezpieczenie osobiste.
  • Prywatną opiekę zdrowotną Medicover.
  • Służbowy telefon komórkowy.
  • Nowoczesne środowisko biurowe i bezpłatne napoje w biurze.
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne