Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

HR & Office Manager

HRK S.A.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
  • rekrutacja zdalna

 

Dla naszego klienta, firmy międzynarodowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko 

HR and Office Manager

Zadania:

  • Realizowanie szeroko rozumianej polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
  • Samodzielna i kompleksowa realizacja procesów i projektów HR;
  • Koordynacja i wsparcie procesów rekrutacyjnych;
  • Koordynacja procesu oceny rocznej;
  • Badanie potrzeb szkoleniowych oraz realizacja polityki szkoleniowej;
  • Realizacja i koordynacja działań z zakresu badań opinii pracowniczej;
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników HR oraz rekomendowanie działań;
  • Zapewnienie zgodności procesów ZZL realizowanych przez Firmę;
  • Odpowiedzialność za realizację procesów kadrowych i BHP;
  • Koordynacja współpracy z dostawcą usług płacowych;
  • Zadania z obszaru zarządzania biurem.

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi lub pokrewne;
  • min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowsiku HR Generalist lub min. 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku;
  • Biegłej znajomości języka angielskiego – warunek konieczny;
  • Wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz praktyczną znajomość narzędzi ZZL;
  • Wiedzę i doświadczenie w obszarze kadr i płac;
  • Znajomość prawa pracy;
  • Znajomość programów MS Office na poziomie zaawansowanym; 
  • Proaktywna postawa, chęć rozwoju, zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne.

Ogłoszenie archiwalne