Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
HR & Office Manager
HRK S.A.
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
- rekrutacja zdalna
Dla naszego klienta, firmy międzynarodowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko
HR and Office Manager
Zadania:
- Realizowanie szeroko rozumianej polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
- Samodzielna i kompleksowa realizacja procesów i projektów HR;
- Koordynacja i wsparcie procesów rekrutacyjnych;
- Koordynacja procesu oceny rocznej;
- Badanie potrzeb szkoleniowych oraz realizacja polityki szkoleniowej;
- Realizacja i koordynacja działań z zakresu badań opinii pracowniczej;
- Monitorowanie kluczowych wskaźników HR oraz rekomendowanie działań;
- Zapewnienie zgodności procesów ZZL realizowanych przez Firmę;
- Odpowiedzialność za realizację procesów kadrowych i BHP;
- Koordynacja współpracy z dostawcą usług płacowych;
- Zadania z obszaru zarządzania biurem.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi lub pokrewne;
- min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowsiku HR Generalist lub min. 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku;
- Biegłej znajomości języka angielskiego – warunek konieczny;
- Wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz praktyczną znajomość narzędzi ZZL;
- Wiedzę i doświadczenie w obszarze kadr i płac;
- Znajomość prawa pracy;
- Znajomość programów MS Office na poziomie zaawansowanym;
- Proaktywna postawa, chęć rozwoju, zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne.
Ogłoszenie archiwalne