Oferta pracy

HR & Payroll Expert

Grafton Recruitment

  • Łódź, łódzkie

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
  • rekrutacja zdalna

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001

HR & Payroll ExpertNumer ref.: 9-14-62772

Dla naszego łódzkiego klienta do centrum SSC w związku z rozwojem organizacji poszukujemy kandydatów na stanowisko Eksperta ds. personalnych, płac i administracji.

Jest to nowa rola w strukturach firmy!

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Przygotowywanie i prowadzenie kompleksowej dokumentacji pracowniczej związanej z stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia (dla około 700 pracowników);
  • Ewidencja czasu pracy, monitorowanie urlopów, zwolnień lekarskich i absencji oraz współpraca z zewnętrzną firmą świadczącą usługi kadrowo-płacowe;
  • Wdrażanie nowego projektu rejestracji czasu pracy we współpracy z zewnętrznym dostawcą (go live 2022);
  • Nadzorowanie terminowości szkoleń BHP oraz badań lekarskich;
  • Kontakt z dostawcami usług- benefitów pozapłacowych (m.in. pakietów medycznych, ubezpieczeń grupowych, kart sportowych);
  • Koordynowanie i wsparcie merytoryczne w zakresie kadrowo-płacowym dwóch Specjalistów ds. Kadr i Administracji;
  • Przygotowywanie okresowych raportów oraz analiz na potrzeby wewnętrzne firmy;
  • Współpraca z managerami wyższego jak i niższego szczebla w obszarze bieżących spraw personalnych;
  • Kontakt i współpraca z urzędami, agencjami pracy i innymi instytucjami zewnętrznymi.

Wymagania

  • Wykształcenie kierunkowe wyższe (preferowane ZZL, Psychologia lub pokrewne);
  • Min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, zarządzania czasem pracy, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku biznesowym;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Samodzielność, rzetelność, i sumienność;
  • Inicjatywa i zaangażowanie.


Mile widziana znajomość programów SAP HR oraz TETA.

Korzyści

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • praca w międzynarodowej organizacji o rozpoznawalnej marce i świetnej atmosferze;
  • realna możliwość wpływania na nowy projekt i zmiany w firmie;
  • możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych i awansu w strukturach firmy;
  • prywatna opieka medyczna dla pracownika oraz dla jego rodziny;
  • ubezpieczenie;
  • karta sportowa;
  • owoce w biurze.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne