Oferta pracy

HR & Payroll Junior Administrator

BPION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Młodszy specjalista (Junior)
 
 
 
BPiON jest jedną z najszybciej rozwijających się firm outsourcingowych w zakresie rachunkowości, kadr i płac na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, założoną przez ekspertów BPO z ponad 20- letnim doświadczeniem. Jesteśmy częścią największego na świecie profesjonalnego stwoarzyszenia niezależnych firm prawniczych / audytowych / księgowych GGI (Geneva Group International, www.ggi.com). BPiON Poland Sp. z o.o. rozpoczła działalność operacyjną w Polsce i obecnie poszukuje pracowników na stanowisko HR Administrator w celu rozwoju profesjonalnych usług w zakresie kadr i płac.
 
Będąc we właściwym miejscu i we właściwym czasie… słyszałeś o tym? Czas zabłysnąć! Dołącz do nas i miej wpływ na kształt usług dla Klientów naszego BPO i społeczność outsourcingową! Mamy receptę na rozwój, potrzebujemy chcących się rozwijać współpracowników, którzy pomogą nam osiągnąć sukces także w Polsce!
HR & Payroll Junior Administrator

 


Wymagania

  • Umiejętności analitycznego myślenia i doskonała organizacja pracy to podstawowe wymaganie;
  • Dobra znajomość MS Office;
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie A2;
  • Wykształcenie z dziedziny finansów oraz doświadczenie zawodowe w branży outsourcingowej będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość systemu Enova będzie dodatkowym atutem.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Przygotowywanie dokumentów kadrowych (np.: umów o pracę, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy, zmiany warunków umów);
  • Weryfikację kompletności danych wejściowych pochodzących np..: systemu czasu pracy, obecności itp.;
  • Wypełnianie opracowanych formularzy kadrowo-płacowych, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu w imieniu Klienta;
  • Obsługą procesu archiwizacji dokumentów;
  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-placowego;
  • Przygotowanie wersji roboczych korespondencji dotyczącej spraw kadrowo-płacowych do Klientów oraz odpowiednich Urzędów
  • Bieżące prowadzenie akt osobowych (zakładanie / kompletowanie / przechowywanie) zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Raportowanie pracy do bezpośredniego przełożonego.

 

Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie i opiekę najlepszych specjalistów w branży;
  • Możliwość rozwoju w kierunku Samodzielnego Specjalisty ds. Kadr i Płac;
  • Dostęp do nowoczesnych technologii i najwyższych standardów pracy;
  • Pracę w naszym nowym biurze zlokalizowanym w jednym z najbardziej luksusowych budynków w Warszawie (biuro WeWork - Hotel Europejski przy Krakowskim Przedmieściu 13) i cokolwiek, co może zaoferować najlepsza powierzchnia biurowa (np .: najlepsza kawa, napoje, bezpłatny masaż w miejscu pracy, joga , piwo / otwarty bar prosecco itp.); https://www.wework.com/buildings/hotel-europejski--warsaw?utm_source=Google&utm_campaign=Organic&utm_medium=Listings
  • Bądź częścią społeczności regionalnej i miej dostęp do projektów międzynarodowych;
  • Inspirujące wydarzenia w społeczności.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy