dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
HR & Payroll Specialist
Boldare
- Królowej Bony 13, GliwiceGliwice, śląskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
- praca hybrydowa
Boldare
Królowej Bony 13
Gliwice
Twój zakres obowiązków
Bieżąca obsługa kadrowo-płacowa pracowników Boldare.
Rozliczanie współpracy kontrahentów b2b.
Wspieranie pracowników i kontrahentów w zakresie kadr, płac, dokumentów, etc.
Bycie ekspertem w zakresie umów pracowniczych.
Projektowanie procesów kadrowo-płacowych
Bieżąca współpraca z liderami pod kątem kadrowym i formalnym.
Bycie na bieżąco z prawem pracy i wdrażanie zmian i polityk z nim związanych.
Zarządzanie obiegiem dokumentów.
Rozliczanie benefitów i delegacji.
Nasze wymagania
Masz 3+ lat doświadczenia na stanowisku HR & Payroll Specialist lub podobnym.
Dysponujesz ugruntowaną wiedzą na temat prawa pracy oraz umów pracowniczych.
Biegle posługujesz się oprogramowaniem kadrowo-płacowym (preferowany Comarch Optima.)
Masz duże doświadczenie pracy z arkuszami kalkulacyjnymi.
Cechuje Cię chęć ciągłego rozwoju, widzisz się w roli lidera obszaru kadr i płac.
Posiadasz dużą orientację biznesową - rozumiesz w jaki sposób ułożony obszar kadrowo-płacowy wpływa na bezpieczne skalowanie się organizacji.
Lubisz pracować zespołowo, cechuje Cię otwartość i transparentna komunikacja.
Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, potrafisz w prosty sposób wyjaśnić innym skomplikowane procedury i procesy.
Posiadasz elastyczne podejście i jeśli to potrzebne - dostosowujesz się do zmieniającego się otoczenia.
Jesteś proaktywna/-y: can-do attitude oraz inicjowanie usprawnień to Twoje drugie imię.
Pracowałaś/-eś hybrydowo, znasz specyfikę pracy zdalnej.
Jesteś gotowa/-y na dwutygodniowy, stacjonarny onboarding i pracę z naszego gliwickiego biura co najmniej 2 dni w tygodniu.
Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B1+.
Mile widziane
Znajomość narzędzi takich jak Comarch Optima, Calamari, Bamboo HR.
Doświadczenie w optymalizacji procesów.
Znajomość komunikatora Slack oraz narzędzi Google.
Doświadczenie pracy w branży IT.
Studia wyższe kierunkowe w zakresie kadr i płac.
To oferujemy
Dołączysz do nowego zespołu Talent Development, który liczy już 7 osób!
Będziesz mieć możliwość kształtowania procesów i budowania obszaru kadrowo-płacowego w Boldare
Będziesz rozwijał się w kierunku lidera obszaru kadr i płac
Czeka Cię wyzwanie łączenia prawa pracy z potrzebami biznesowymi organizacji oraz znajdowania innych, nieoczywistych połączeń
Zależy Ci na otwartej, opartej na zaufaniu i partnerskich relacjach kulturze pracy? W Boldare poczujesz się dobrze :)
Dzięki pracy w holakratycznym systemie z czasem możesz obejmować nowe, różnorodne role w organizacji i w pełni wykorzystywać swój potencjał rozwojowy
Oferujemy Ci elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej (tzn. możesz pracować zdalnie, ale zależy nam na tym, aby spotykać się z Tobą w gliwickim biurze co najmniej 2 razy w tygodniu)
Oferujemy preferencyjne warunki karty MultiSport oraz ubezpieczenia LuxMed, a także nowoczesny sprzęt do pracy
Raz w roku dzielimy 20% zysków między wszystkich pracowników
Benefity
prywatna opieka medyczna
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
gry wideo w pracy
kawa / herbata
strefa relaksu
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Do zespołu Talent Development poszukujemy osoby, która obejmie rolę HR &
Payroll Specialist. Może to właśnie Ty?
Więcej ofert pracy w Boldare znajdziesz pod tym linkiem: https://boldare.click/hr-payroll-spec1
Etapy rekrutacji
1. Sprawdzenie CV
2. Krótka rozmowa telefoniczna
3. Rozmowa rekrutacyjna
4. Dzień próbny
5. Zebranie referencji
Boldare
Boldare to firma IT, która wspiera w transformacji cyfrowej firmy z całego świata. Tworzymy platformy internetowe, aplikacje i niestandardowe rozwiązania software’owe, za które jesteśmy nagradzani w prestiżowych międzynarodowych konkursach, m.in. German Design Award, Webby awards, CSS Design Awards czy NextGen Enterprise Award. Posiadamy 6 biur w Europie (Polsce, Holandii, Niemczech) i zatrudniamy ponad 200 specjalistów, a naszym znakiem rozpoznawczym jest zwinne i samoorganizujące się środowisko pracy.