ING Tech Poland

HR Service Center Lead [rekrutacja prowadzona online]

ING Tech PolandO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

ING Tech Poland

Konduktorska 35

Katowice

HR Service Center Lead
Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: /MB/AS/MS12105

Szukamy Ciebie jeśli:

Poszukujemy doświadczonej osoby, która uruchomi i poprowadzi nowe shared service center w obszarze HR (100 osób).

Szukamy Ciebie jeśli posiadasz:

  • Doświadczenie w zarządzaniu HR service center (min. 3 lata),
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami w obszarze HR,
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami (min. 30 os),
  • Praktyczną znajomość prawa pracy oraz dobrych praktyk w branży HR,
  • Doświadczenie we wspieraniu rozwoju pracowników (m.in. zarządzanie talentami, planowanie ścieżek rozwoju).

Dodatkowo zapunktujesz za:

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji,
  • Bycie emaptycznym/ą i skoncentrowanym/ą na ludziach,
  • Wysoką etykę pracy i profesjonalizm,
  • Proaktywność i samodzielność w działaniu,
  • Umiejętność płynnej komunikacji w języku angielskim (min. C1),
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku. 

Jak pracujemy

W ING Tech Poland działamy zgodnie z podejściem Agile, w oparciu o metodyki zwinne tj. Scrum oraz Kanban. Jesteśmy innowacyjną organizacją opierającą swoje działania na zaufaniu do ludzi, z którymi pracujemy. Dzięki dużej swobodzie działania pobudzamy motywację oraz kreatywność, co przyspiesza pracę i pozwala elastycznie dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań naszych partnerów biznesowych. Podstawą naszej organizacji są nieduże jednostki zwane squadami, które mają jasną wizję swojego produktu, samodzielnie pokonują pojawiające się wyzwania i wspólnie wypracowują najbardziej elastyczne i efektywne sposoby działania.

umowa o pracę
taki rodzaj umowy oferujemy
8:00 - 16:00
w tych godzinach pracujemy
Konduktorska 35, Katowice
tutaj mieści się nasze biuro

Zakres obowiązków

 
50%
  - Prowadzenie projektu
 
50%
  - Zarządzanie zespołem
 
 
 

 

Pozostałe wymagania

  • Znajomość narzędzi: Workday i/ lub Servicenow,
  • Doświadczenie w prowadzeniu contact center.
W ING Tech Poland dbamy o:
Nad Twoją rekrutacją czuwają:

Prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz z podanym numerem referencyjnym /MB/GRMT/IAAS/CS/VS/ST9905 w temacie e-maila, za pomocą przycisku:

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeżeli w przyszłości, chciałbyś/chciałabyś brać udział w innych rekrutacjach prowadzonych przez ING Business Shared Services B.V. sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Katowicach, potrzebujemy Twojej dodatkowej zgody:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia przyszłych rekrutacji.”

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji informujemy, że będą one wykorzystywane przez okres 2 lat. Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
HR Service Center Lead
Numer ref.: Numer referencyjny: /MB/AS/MS12105

Szukamy Ciebie jeśli:

Poszukujemy doświadczonej osoby, która uruchomi i poprowadzi nowe shared service center w obszarze HR (100 osób).

Szukamy Ciebie jeśli posiadasz:

  • Doświadczenie w zarządzaniu HR service center (min. 3 lata),
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami w obszarze HR,
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami (min. 30 os),
  • Praktyczną znajomość prawa pracy oraz dobrych praktyk w branży HR,
  • Doświadczenie we wspieraniu rozwoju pracowników (m.in. zarządzanie talentami, planowanie ścieżek rozwoju).

Dodatkowo zapunktujesz za:

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji,
  • Bycie emaptycznym/ą i skoncentrowanym/ą na ludziach,
  • Wysoką etykę pracy i profesjonalizm,
  • Proaktywność i samodzielność w działaniu,
  • Umiejętność płynnej komunikacji w języku angielskim (min. C1),
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku. 

Jak pracujemy

W ING Tech Poland działamy zgodnie z podejściem Agile, w oparciu o metodyki zwinne tj. Scrum oraz Kanban. Jesteśmy innowacyjną organizacją opierającą swoje działania na zaufaniu do ludzi, z którymi pracujemy. Dzięki dużej swobodzie działania pobudzamy motywację oraz kreatywność, co przyspiesza pracę i pozwala elastycznie dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań naszych partnerów biznesowych. Podstawą naszej organizacji są nieduże jednostki zwane squadami, które mają jasną wizję swojego produktu, samodzielnie pokonują pojawiające się wyzwania i wspólnie wypracowują najbardziej elastyczne i efektywne sposoby działania.

Zakres obowiązków

 
50%
  - Prowadzenie projektu
 
50%
  - Zarządzanie zespołem
 
 
 

Prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz z podanym numerem referencyjnym /MB/GRMT/IAAS/CS/VS/ST9905 w temacie e-maila, za pomocą przycisku:

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeżeli w przyszłości, chciałbyś/chciałabyś brać udział w innych rekrutacjach prowadzonych przez ING Business Shared Services B.V. sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Katowicach, potrzebujemy Twojej dodatkowej zgody:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia przyszłych rekrutacji.”

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji informujemy, że będą one wykorzystywane przez okres 2 lat. Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

 

Pozostałe wymagania

  • Znajomość narzędzi: Workday i/ lub Servicenow,
  • Doświadczenie w prowadzeniu contact center.

Ogłoszenie archiwalne