3M Service Center EMEA Sp. z o.o.

HTR Advisor with German and English

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 19 dni
    7 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista

Produkty 3M są wszędzie. Jesteśmy w Twoim biurze, szkole, domu, a nawet w gabinecie lekarskim. 3M sprawia, iż wiele innych firm ma możliwość rozwijać swój biznes w sposób nowatorski.

W 3M produkujemy ponad 55 000 innowacyjnych produktów. Naszą działalność rozpoczęliśmy ponad 100 lat temu dzięki eksploatacji złóż mineralnych wykorzystywanych do produkcji materiałów ściernych. Rozwijając swoją wiedzę na przestrzeni lat, stworzyliśmy 46 platform technologicznych z tysiącami produktów i aplikacji.

Nasi naukowcy są ekspertami w łączeniu  technologii, dzięki którym tworzymy niepowtarzalną gamę produktów. Nasi pracownicy oraz produkty mają wpływ na jakość życia każdego z nas.

Poprzez odkrywanie nowych pomysłów i wdrażanie ich w naszą działalność, 3M rozwiązuje tysiące problemów, z którymi zmagamy się na co dzień.

HTR Advisor with German and English
Work place: Wrocław

Duties and responsibilities:

  • Provides answers and solutions to all incoming queries from all EMEA employees (customer support through phone and case management system).
  • Investigates and resolves problems and provides solutions which may involve a network of resources.
  • Identifies queries that are to be escalated, determines who should be contacted (e.g. BSQ Team, countries etc.)
  • Providing client with final answers and regular follow ups on all escalated queries
  • Identifies escalation trends and opportunities for process change and/or new solutions
  • Performs “off-phone” duties, such as, but not only: job requisition creation, job requisition check, guides preparation, LSO admin tasks.
  • Achieves quality and volume targets and maintains customer satisfaction on expected level
  • Performs duties according to 3M Code of Conduct.
  • Performs  diligently all additional duties appointed by Supervisor
  • Performs back office tasks (supports WFA Team in completion of Workday transactions, document creation and performing additional actions according to established process) through 20 % of the time.

Qualifications, knowledge and skills:

  • Knowledge of foreign languages: German and English (advanced)
  • Knowledge of HR systems is an advantage: Workday; SAP, Salesforce or other HR Systems
  • Previous experience in client support
  • Very good communication skills
  • Detail oriented/accurate and thorough, ability to understand end-to-end processes
  • Ability to work in a team, in a multicultural environment
  • Ability to multi-task

Education and experience:

  • Minimum 1 year in an equivalent work experience preferred
  • Bachelor's degree or higher from an accredited university
  • Previous work in HR area will be a plus

3M Service Center EMEA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dubois 41 jako administrator danych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będą przetwarzane w celu rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.

Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami kodeksu pracy oraz w sytuacji gdy kandydat chce, aby dane zostały zamieszczone w bazie kandydatów do pracy.

Produkty 3M są wszędzie. Jesteśmy w Twoim biurze, szkole, domu, a nawet w gabinecie lekarskim. 3M sprawia, iż wiele innych firm ma możliwość rozwijać swój biznes w sposób nowatorski.

W 3M produkujemy ponad 55 000 innowacyjnych produktów. Naszą działalność rozpoczęliśmy ponad 100 lat temu dzięki eksploatacji złóż mineralnych wykorzystywanych do produkcji materiałów ściernych. Rozwijając swoją wiedzę na przestrzeni lat, stworzyliśmy 46 platform technologicznych z tysiącami produktów i aplikacji.

Nasi naukowcy są ekspertami w łączeniu  technologii, dzięki którym tworzymy niepowtarzalną gamę produktów. Nasi pracownicy oraz produkty mają wpływ na jakość życia każdego z nas.

Poprzez odkrywanie nowych pomysłów i wdrażanie ich w naszą działalność, 3M rozwiązuje tysiące problemów, z którymi zmagamy się na co dzień.

HTR Advisor with German and English

Duties and responsibilities:

  • Provides answers and solutions to all incoming queries from all EMEA employees (customer support through phone and case management system).
  • Investigates and resolves problems and provides solutions which may involve a network of resources.
  • Identifies queries that are to be escalated, determines who should be contacted (e.g. BSQ Team, countries etc.)
  • Providing client with final answers and regular follow ups on all escalated queries
  • Identifies escalation trends and opportunities for process change and/or new solutions
  • Performs “off-phone” duties, such as, but not only: job requisition creation, job requisition check, guides preparation, LSO admin tasks.
  • Achieves quality and volume targets and maintains customer satisfaction on expected level
  • Performs duties according to 3M Code of Conduct.
  • Performs  diligently all additional duties appointed by Supervisor
  • Performs back office tasks (supports WFA Team in completion of Workday transactions, document creation and performing additional actions according to established process) through 20 % of the time.

Qualifications, knowledge and skills:

  • Knowledge of foreign languages: German and English (advanced)
  • Knowledge of HR systems is an advantage: Workday; SAP, Salesforce or other HR Systems
  • Previous experience in client support
  • Very good communication skills
  • Detail oriented/accurate and thorough, ability to understand end-to-end processes
  • Ability to work in a team, in a multicultural environment
  • Ability to multi-task

Education and experience:

  • Minimum 1 year in an equivalent work experience preferred
  • Bachelor's degree or higher from an accredited university
  • Previous work in HR area will be a plus

3M Service Center EMEA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dubois 41 jako administrator danych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będą przetwarzane w celu rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.

Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami kodeksu pracy oraz w sytuacji gdy kandydat chce, aby dane zostały zamieszczone w bazie kandydatów do pracy.

Ogłoszenie archiwalne