3M Service Center EMEA Sp. z o.o.

HTR Team Manager

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 22 dni
    12 Marzec 2020
  • Pełny etat
  • Kierownik

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.

Wrocław

Produkty 3M są wszędzie. Jesteśmy w Twoim biurze, szkole, domu, a nawet w gabinecie lekarskim. 3M sprawia, iż wiele innych firm ma możliwość rozwijać swój biznes w sposób nowatorski.

W 3M produkujemy ponad 55 000 innowacyjnych produktów. Naszą działalność rozpoczęliśmy ponad 100 lat temu dzięki eksploatacji złóż mineralnych wykorzystywanych do produkcji materiałów ściernych. Rozwijając swoją wiedzę na przestrzeni lat, stworzyliśmy 46 platform technologicznych z tysiącami produktów i aplikacji.

Nasi naukowcy są ekspertami w łączeniu  technologii, dzięki którym tworzymy niepowtarzalną gamę produktów. Nasi pracownicy oraz produkty mają wpływ na jakość życia każdego z nas.

Poprzez odkrywanie nowych pomysłów i wdrażanie ich w naszą działalność, 3M rozwiązuje tysiące problemów, z którymi zmagamy się na co dzień.

HTR Team Manager
Work place: Wrocław

Goal of the position:

  • Manage the HTR team and full scope of HTR operations for the dedicated regions in EMEA.
  • Ensure team metrics are sustained and taking corrective actions if quality or service issues arise
  • Drive end-to-end service stabilization plan for the dedicated regions in EMEA.
  • Develop comprehensive HTR expertise in the organization.
  • Represent HTR GSC Poland in internal and external meetings.
  • Responsible for driving process improvements and automation initiatives in cooperation with LSS organization
  • Active support of the processes for transferring services to Global Service Center.
  • Cooperate with Global/Area Process Leader and Global/Area HR Organization
  • Manage the quality and timeliness of the process performed by the organization.
  • Manage the service escalations and complex issues resolution.
  • Cooperate with internal and external audits that may occur.
  • Apply the 3M Code of Conduct in our daily activities.

 

 Duties and responsibilities:

  • Current management of the organization.
  • Build an effective team and maintain the morale of the organization.
  • Active knowledge management in the organization.
  • Change management in the organization.
  • Supervise HTR processes and, in particular, coordinate the activities with internal and external clients.
  • Cooperate and actively manage customer relations (countries).
  • Cooperate with internal and external audit.
  • Perform process optimization.
  • Implement improvement projects in cooperation with global teams, other GSC and countries (internal client).
  • Propose and implement projects to improve productivity.
  • Represent the department at meetings/internal and external visits.
  • Cooperation with the Automation Team in order to implement automation solutions in the organization.
  • Perform other tasks assigned by the Supervisor.

Education and experience:

  • Minimum Bachelor’s Degree
  • 4-6 years of experience in Human Resources or shared services organizations including team management experience.

Knowledge and skills:

  • Leader or supervisor experience
  • Second foreign language (German) preferred but not required
  • English - fluent
  • Previous experience working with Project Management methodologies
  • Demonstrated proficiency coordinating tasks
  • Demonstrated detailed orientation and enjoy working with operational processes
  • Collaborative Team Player
  • Analytical
  • High presentation skills
  • Being able to work under time pressure
  • Very strong communication skills
  • Demonstrated skills in managing global processes and adoption to process enhancements and metrics
  • Change Management experience

3M Service Center EMEA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dubois 41 jako administrator danych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będą przetwarzane w celu rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.

Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami kodeksu pracy oraz w sytuacji gdy kandydat chce, aby dane zostały zamieszczone w bazie kandydatów do pracy.

Produkty 3M są wszędzie. Jesteśmy w Twoim biurze, szkole, domu, a nawet w gabinecie lekarskim. 3M sprawia, iż wiele innych firm ma możliwość rozwijać swój biznes w sposób nowatorski.

W 3M produkujemy ponad 55 000 innowacyjnych produktów. Naszą działalność rozpoczęliśmy ponad 100 lat temu dzięki eksploatacji złóż mineralnych wykorzystywanych do produkcji materiałów ściernych. Rozwijając swoją wiedzę na przestrzeni lat, stworzyliśmy 46 platform technologicznych z tysiącami produktów i aplikacji.

Nasi naukowcy są ekspertami w łączeniu  technologii, dzięki którym tworzymy niepowtarzalną gamę produktów. Nasi pracownicy oraz produkty mają wpływ na jakość życia każdego z nas.

Poprzez odkrywanie nowych pomysłów i wdrażanie ich w naszą działalność, 3M rozwiązuje tysiące problemów, z którymi zmagamy się na co dzień.

HTR Team Manager

Goal of the position:

  • Manage the HTR team and full scope of HTR operations for the dedicated regions in EMEA.
  • Ensure team metrics are sustained and taking corrective actions if quality or service issues arise
  • Drive end-to-end service stabilization plan for the dedicated regions in EMEA.
  • Develop comprehensive HTR expertise in the organization.
  • Represent HTR GSC Poland in internal and external meetings.
  • Responsible for driving process improvements and automation initiatives in cooperation with LSS organization
  • Active support of the processes for transferring services to Global Service Center.
  • Cooperate with Global/Area Process Leader and Global/Area HR Organization
  • Manage the quality and timeliness of the process performed by the organization.
  • Manage the service escalations and complex issues resolution.
  • Cooperate with internal and external audits that may occur.
  • Apply the 3M Code of Conduct in our daily activities.

 

 Duties and responsibilities:

  • Current management of the organization.
  • Build an effective team and maintain the morale of the organization.
  • Active knowledge management in the organization.
  • Change management in the organization.
  • Supervise HTR processes and, in particular, coordinate the activities with internal and external clients.
  • Cooperate and actively manage customer relations (countries).
  • Cooperate with internal and external audit.
  • Perform process optimization.
  • Implement improvement projects in cooperation with global teams, other GSC and countries (internal client).
  • Propose and implement projects to improve productivity.
  • Represent the department at meetings/internal and external visits.
  • Cooperation with the Automation Team in order to implement automation solutions in the organization.
  • Perform other tasks assigned by the Supervisor.

Education and experience:

  • Minimum Bachelor’s Degree
  • 4-6 years of experience in Human Resources or shared services organizations including team management experience.

Knowledge and skills:

  • Leader or supervisor experience
  • Second foreign language (German) preferred but not required
  • English - fluent
  • Previous experience working with Project Management methodologies
  • Demonstrated proficiency coordinating tasks
  • Demonstrated detailed orientation and enjoy working with operational processes
  • Collaborative Team Player
  • Analytical
  • High presentation skills
  • Being able to work under time pressure
  • Very strong communication skills
  • Demonstrated skills in managing global processes and adoption to process enhancements and metrics
  • Change Management experience

3M Service Center EMEA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dubois 41 jako administrator danych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będą przetwarzane w celu rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.

Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami kodeksu pracy oraz w sytuacji gdy kandydat chce, aby dane zostały zamieszczone w bazie kandydatów do pracy.

Ogłoszenie archiwalne