Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Import rates procurement and sale specialist

CONTINENT LINK LOGISTICS sp. z o.o.O firmie

6 00012 000 brutto / mies.
  • Gdynia, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Continent Link Logistics Sp. z o.o. to oddział międzynarodowej spedycji MRF International Logistics Ltd. z Chin. Na rynku polskim istniejemy od 3 lat skupiając się na współpracy z firmami spedycyjnymi z Polski i Europy. MRF obecnie zatrudnia 390 osób oraz obsługuje 230 000 TEU rocznie w skali globalnej.

Import rates procurement and sale specialist

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za współpracę z klientem spedycyjnym, armatorami, ich agentami w Polsce i zagranicą. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego bowiem większość korespondencji prowadzona jest w języku angielskim. Aktualnie większość spotkań odbywa się online, w przyszłości będzie konieczność podróży w ramach EU oraz poza.

Wymagania:

• Terminowe odpowiadanie na zapytania, reakcja na powstałe problemy.

• Prowadzenie skutecznej i proaktywnej komunikacji – regularne uczestnictwo w rozmowach konferencyjnych z klientami i partnerami, liniami żeglugowymi i innymi usługodawcami.

• Koncentracja na kliencie w celu identyfikacji jego potrzeb oraz eliminacji dotychczasowych błędów.

• Przygotowanie, dostarczanie wszystkich dokumentów terminowo i dokładnie. Raportowanie stanu faktycznego.

• Dokładne i terminowe informowanie centrali o istotnych kwestiach i przekazywanie niezbędnych informacji mających wpływ na codzienną pracę.

• Absolwent uniwersytetu lub posiadający podobne kwalifikacje zawodowe w tej samej lub pokrewnej dziedzinie.

• 2 lata doświadczenia w spedycji morskiej lub branży B2B pokrewnej ze spedycją morską.

• Doświadczenie w obsłudze transakcji z zakresu obsługi klienta oraz w zakresie zakupów w bezpośrednich kontaktach z kontrahentami.

• Znajomość aplikacji pakietu Microsoft Office jest dodatkowym atutem.

• Dobre umiejętności komunikacyjne, w szczególności wymagana doskonała znajomość języka angielskiego.

• Umiejętność pracy pod presją .

• Odpowiedzialność, wysoka dbałość o szczegóły, krytyczne myślenie.

Oferujemy:

Osoba zatrudniona na danym stanowisku, ma możliwość pracy w globalnej organizacji, która oferuje ambitną i satysfakcjonującą karierę, w której każdy wkład jest doceniany i nagradzany. Będziesz mieć możliwość wykazania się, a także trudnej pracy, która rozwija Twoje zdolności i umiejętności.

Ogłoszenie archiwalne