Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 2018-01-23

    Zakres zadań: analizowanie procesów biznesowych oraz integrowanie przepływu danych między systemami; przeprowadzanie aktualizacji systemów i kierowanie projektami wdrożeniowymi nowych systemów na potrzeby wewnętrzne; wprowadzanie i nadzorowanie...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-01-22

    It’s an exciting time for you to join us. We’re a changing company with big ambitions and together we’ll create the future of banking. Working with us, you will play a part in building a better bank that fulfils a meaningful role in society. We...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-01-21

    Primary Responsibilities: Troubleshoots various hardware, software, and network operating problems via the phone, email, chat and remote control tools, and involves technical resources to ensure resolution. Applies understanding and knowledge of...

  • Kraków, małopolskie 2018-01-20

    Your tasks Handling Helpdesk request Categorize requests Resolve First Level Support requests Escalation to 2nd / 3rd Level support Produce and maintain documentations Produce and mantain Helpdesk knowledge base Maintenace of Helpdesk portal ...

  • o firmie

    Gliwice, śląskie 2018-01-20

    Location: Gliwice What will you do? handle standard and non-standard requests, cooperate with first line of support (Servicedesk) and third line of support, analyse and remotely resolve complex network incidents, identify, diagnose and resolve...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-01-20

    Summary This role focuses primarily on the operational support of software and associated technical infrastructure. Working in the Internal Systems team this role provides technical support to the global business users’ core application set. Job...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-16

    You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    inżynier service-desk

    Tak, chcę!