Oferta pracy

Incident Manager

SGB-BANK S.A.O firmie

SGB-BANK S.A.

Szarych Szeregów 23a

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie incydentami mających wpływ na ciągłość usług świadczonych przez Bank;

  • koordynacja działań zespołów Banku oraz dostawców technologii dla Banku;

  • zapewnienie komunikacji podczas sytuacji kryzysowych;

  • identyfikacja, planowanie i realizacja projektów poprawy procesów zarządzania incydentami i ciągłością działania;

  • wdrażanie standardów i ich dokumentacja;

  • nadzorowanie przestrzegania procesów obsługi incydentów zgodnie z SLA;

  • monitorowanie obsługi incydentów;

  • planowanie i przeprowadzanie testów Disaster Recovery (BCM);

  • zarządzanie przestarzałościami (LCM);

  • bieżący monitoring ryzyk technologicznych i nadzór nad działaniami naprawczymi;

  • udział w procesie zarządzania zmianą IT;

  • raportowanie incydentów i dostępności usług IT w Banku.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne;

  • 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • doświadczenie w sektorze bankowym będzie dodatkowym atutem;

  • doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;

  • doskonałe umiejętności sprawnego zarządzania i rozwiązywania sytuacji kryzysowych;

  • umiejętności negocjacyjne;

  • znajomość zagadnień i technologii w warstwie infrastruktury informatycznej;

  • znajomość biblioteki ITIL;

  • znajomość metodyk i doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych;

  • znajomość zagadnień cybersecurity;

  • język angielski na poziomie min. B2.

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę

  • Dostęp do nowych technologii

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • program emerytalny

  • parking dla pracowników

  • dofinansowanie wypoczynku