Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Incydent Manager

Anwim S.A.

  • łódzkie

    łódzkie
  • ważna jeszcze 17 dni
    do: 24 gru 2021
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa

Technologie, których używamy

Mile widziane

  • Jira

  • Confluence

  • SQL

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie incydentami, ich analiza oraz nadzór nad wdrażaniem zmian naprawczych oraz zapobiegawczych

  • monitorowanie wskaźników KPI oraz SLA w zakresie zarządzania incydentami

  • opracowywanie i aktualizowanie procedur w zakresie dotyczącym incydentów

  • współpraca z zespołem I, II, III linii wsparcia technicznego oraz z problem managerem

  • współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

  • współpraca z dostawcami zewnętrznymi

  • nadzór nad bazą wiedzy oraz repozytorium dokumentacji technicznej systemów

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe – preferowane IT, automatyka, matematyka lub pokrewne

  • co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • znajomość technologii IT w zakresie usług technicznych oraz ich komponentów, serwerów, stacji roboczych, sieci, baz danych oraz cyklu wytwarzania i rozwoju oprogramowania

  • doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów w zakresie wsparcia technicznego

  • certyfikat ITIL na poziomie min. ITIL Foundation v3 lub v4

  • umiejętność pracy w zespole i dzielenia się wiedzą

  • samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność analitycznego myślenia

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • branżowe platformy e-learningowe

  • przestrzeń do eksperymentowania

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B

  • szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym

  • możliwość rozwoju w dynamicznej i nowoczesnej firmie

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia

  • przyjazną atmosferę pracy

  • możliwość skorzystania z oferty prywatnej opieki medycznej

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

Anwim S.A.

Anwim S.A. to polska spółka z niemal trzydziestoletnim doświadczeniem na krajowym rynku hurtowej sprzedaży i dystrybucji paliw płynnych. Firma jest właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, która liczy obecnie ponad 300 placówek na terenie całej Polski. Jest najdynamiczniej rozwijającą się siecią stacji paliw w kraju. Oferuje pełną gamę usług: sprzedaż paliw, koncept gastronomiczny Caffe MOYA, sklep oraz korzystny program flotowy MOYA Firma. Do końca 2023 roku sieć MOYA powiększy się do min. 350 placówek w całej Polsce.

Do współpracy zapraszamy ambitne i pracowite osoby, z doświadczeniem w swoich specjalizacjach. Oferujemy atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, liczne dodatkowe benefity oraz wspaniałą atmosferę.

Podejmij wyzwanie i odpowiedz na poniższą ofertę rekrutacyjną!

Przewiń do profilu firmy