Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Poznań, wielkopolskie 2017-09-25

    Obowiązki: Rozwiązywanie incydentów, weryfikacja przepływu danych, tworzenie raportów Planowanie rozwiązań w oparciu o założenia Tworzenie dokumentacji oraz praca z dokumentacją Wsparcie projektowe ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Do zadań pracowników Centrum Napraw należy usuwanie usterek elementów elektromechanicznych i elektronicznych takich jak: drukarki, komputery, monitory. ...

  • 2 lokalizacje 2017-09-25

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku niemieckim/holenderskim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-09-25

    Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należeć m.in.: Analiza incydentów bezpieczeństwa w infrastrukturze IT Banku, Monitoring i analiza trendów oraz anomalii w infrastrukturze IT Banku, Kontakt z użytkownikami i pracownikami działów IT Banku w...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Obowiązki: Bieżąca administracja i konfiguracja usług oraz infrastruktury technicznej Wsparcie dla partnerów i użytkowników systemów informatycznych Monitorowanie stanu systemów informatycznych firmy Koordynacja działań naprawczych Reagowanie na...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Zadania Bezpośredni kontakt z naszymi partnerami biznesowymi Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych świadczona dla naszych partnerów Współpraca z zespołem programistycznym Zarządzanie cyklem życia aplikacji na platformie Smart TV...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Zadania: serwis sprzętu IT - serwery, macierze dyskowe, systemy backupu; diagnozowanie problemów ze sprzętem, obsługa zgłoszeń serwisowych; bezpośrednia współpraca z dostawcami sprzętu oraz klientami zewnętrznymi; sporadyczne podróże służbowe w...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-09-25

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    informatyk - specjalista ds. wsparcia it

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    ProService Finteco jest liderem świadczącym profesjonalne usługi dla polskich i zagranicznych funduszy inwestycyjnych oraz innych czołowych firm z sektora finansowego. Główne zadania: Operator Systemów Informatycznych w ProService zajmuje się...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Job description Candidate will be responsible for SME production support (incidents, business complex changes, problem investigation, root-cause analysis) and new projects, migrations and End of Life builds. This is very critical role to maintain...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-09-25

    Główne zadania: Zarządzanie 5-osobowym zespołem Service Desk, w tym telefonicznym Help-Desk Zapewnienie efektywnego i wysokiej jakości wsparcia użytkowników Definiowanie celów i kierunków rozwoju zespołu oraz jego poszczególnych członków Nadzór...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Responsibilities: Focus on all aspect related to applications & systems administration and development Troubleshooting and root cause analysis of application & systems issues Responsibility for SLA and Incident Management Working on standby...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-09-25

    Key responsibilities: Provide mentorship, recommendations, standard methodologies, etc. for Host Intrusion Detection and Prevention (HIP/HID) using e.g. Carbon Black, Symantec, McAfee products Manage HIP/HID products, assist with upgrades and...

  • o firmie

    Oświęcim, małopolskie 2017-09-25

    Zadania: Wsparcie techniczne użytkowników sieci i komputerów w ramach firmy Instalacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania Usuwanie bieżących awarii sprzętu i oprogramowania Nadzór nad dostępem do zasobów sieciowych Zapewnianie...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 2017-09-25

    If you have experience in operating installations as well as maintaining and managing MS SQL Server 2008/2012/2014/2016 and optionally MS Dynamics AX in an enterprise environment, you will now have the opportunity to join DGS and the WDH group....

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector provide software and hardware solutions to the customer registering tickets in internal system advise customers on appropriate actions on the phone coordinating field services...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector provide software and hardware solutions to the customer registering tickets in internal system advise customers on appropriate actions on the phone coordinating field services...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Description The Chief Technology Office (CTO) is a global IT organization responsible for delivering comprehensive set of infrastructure, software and processes across the Credit Suisse Group. We are seeking for an extraordinary support manager...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    To gwarantujemy: praca w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę) w jednej z najdynamiczniej rozwijających się spółek digital niepowtarzalny know-how atrakcyjny pakiet benefitów oraz pakiet socjalny możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    ZADANIA: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony); Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów; Opieka nad sprzętem komputerowym i...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-09-25

    If you want to: Work in a global IT company Build your technical skills and grow your career in Information Technology Be a part of a European Service Desk and contribute to management support of a Media client Send us your CV! What will you do?...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-09-25

    Your responsibilities Review existing processes and identify automation opportunities; Analyses business process performance, identifies waste, risks, opportunities, Creating automation solutions for existing business processes using various...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-09-25

    Ihre Herausforderung: deutschsprachigen Kunden technische Unterstützung bieten Diagnose und Troubleshooting von IT Problemen Lösungen finden und dem Kunden ggf. bei der Umsetzung assistieren Zusammenarbeit mit anderen technischen Support-Teams...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-09-25

    Nie wymagamy doświadczenia. Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe. Nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i się rozwijać. Do Twoich zadań...

  • Katowice, śląskie 2017-09-25

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku czeskim/słowackim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu komputerowego,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-09-25

    Budujemy zespół Administratorów odpowiedzialnych za obsługę projektów w ramach naszego Centrum Kompetencyjnego. Możliwa praca zdalna lub w naszym katowickim oddziale. Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: Udzielanie wsparcia...

  • Łódź, łódzkie 2017-09-25

    Requirements: Strong client facing and communication skills Fluent English Practical knowledge of Linux/Unix systems (bash commands) Ability to solve problems independently Ability to work in a team environment 1st or 2nd Line of Support...

  • o firmie

    Pruszków, Warszawa (okolice), mazowieckie 2017-09-25

    Oferujemy: ciekawą pracę pełną wyzwań w firmie o międzynarodowym zasięgu stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pakiet benefitów pozapłacowych – ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną obejmującą usługi stomatologiczne oraz...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Nasze oczekiwania: wykształcenie min. licencjackie zdobyte na kierunku informatycznym (ewentualnie 4 lub 5 rok studiów); wiedza w zakresie projektowania i zarzadzania sieciami LAN/WAN/WLAN/VPN; znajomość języków: angielskiego oraz polskiego na...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Responsibilities: Providing telephone and email software support to our external and internal clients on a basis 24h/5days. Interacting with internal and external clients/teams via phone and/or email to resolve Tier 1 technical issues with client...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-09-25

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • Kędzierzyn-Koźle, opolskie 2017-09-25

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU: wsparcie realizacji i monitorowanie projektów biznesowych w ramach systemu ERP, wspomaganie obsługi systemu ERP, odpowiedzialność za prowadzenie/ uzupełnianie elementów konfiguracji w systemie ERP, współpraca z...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-09-25

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: zarządzanie podległym zespołem pierwszej linii wsparcia IT utrzymanie i rozwój infrastruktury informatycznej, narzędzi i systemów informatycznych udział we wdrożeniu nowych rozwiązań...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Responsibilities: Providing telephone and email software support to our external and internal clients on a basis 24h/5days. Interacting with internal and external clients/teams via phone and/or email to resolve Tier 1 technical issues with client...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-09-25

    If you want to: Work in a global IT company Build your technical skills and grow your career in Information Technology Be a part of a European Service Desk and contribute to management support of a Media client Send us your CV! What will you do?...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-09-25

    What do we expect? excellent English communication skills (C2 level) strong technical troubleshooting and problem-solving skills (min. 2 years of experience in a related technical customer support role) excellent customer service talent solid...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań . Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy! Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś! ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-09-25

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: administracji serwerami w oparciu o MS Windows Server administrowaniu serwerami bazodanowymi MS SQL administrowaniu aplikacjami opartymi na platformie MS Windows świadczeniu wsparcia dla użytkowników...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Zakres odpowiedzialności: Rozwój systemów integracji oraz zarządzania procesami Analiza procesów biznesowych Netii pod kątem możliwości wsparcia ich w systemach informatycznych. Analiza zgłaszanych wymagań oraz przygotowywanie studium...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-25

    Role overview: The position of Call Centre Analyst/Coordinator is critical in maintaining Customer Service Level Agreement goals in Europe. The role reports to Service Level Supervisor under Head of Customer Service and will be based in Warsaw....

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się