Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Gdańsk, pomorskie 20.11.2017

    obsługa zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 20.11.2017

    Wymagania: Wykształcenie wyższe; Pożądane doświadczenie w obszarze Help Desk, Service Desk, Obsłudze Klienta, współpracy z usługobiorcą; Mile widziane odbyte szkolenia z obsługi klienta; Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 20.11.2017

    Jako Ekspert ds. IT (druga linia wsparcia) będziesz odpowiedzialny/a za pomoc niemieckojęzycznym użytkownikom laptopów i komputerów stacjonarnych. Ekspert ds. IT odpowiada za zapoznanie się z problemem oraz znalezienie rozwiązania lub skierowania...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 20.11.2017

    Jako Ekspert ds. IT (druga linia wsparcia) będziesz odpowiedzialny/a za pomoc niemieckojęzycznym użytkownikom laptopów i komputerów stacjonarnych. Ekspert ds. IT odpowiada za zapoznanie się z problemem oraz znalezienie rozwiązania lub skierowania...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    informatyk ds. wsparcia użytkowników

    Tak, chcę!

  • 16 lokalizacji 20.11.2017

    Opis projektu: Support Techniczny (2 / 3 linia) rozwiazania HCM w chmurze. Praca w międzynarodowym i dynamicznym środowisku. Nieustanny kontakt z vendorem rozwiązania oraz zapewnie analizy technicznej solucji dla biznesu. ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.11.2017

    Dynamika, chmura IT o wiodącej renomie, stale rosnący świat aplikacji na AppExchege, nowoczesny biznes i innowacyjne rozwiązana to właśnie ekosystem Salesforce. Zapewne już słyszałeś/łaś, że rozwiązania chmurowe są przyszłością – dołącz więc do...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Plewiska (pow. poznański), wielkopolskie 20.11.2017

    Główne obowiązki: Zapewnienie wysokiej jakości poziomu wsparcia technicznego, doradztwa użytkownikom końcowym oraz partnerom biznesowym w sposób przyjazny i zorientowany na klienta Utrzymywanie dobrych relacji z klientem Wykorzystywanie narzędzia...

  • Katowice, Mikołów, śląskie 20.11.2017

    Miejsce pracy: Katowice/Mikołów Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: utrzymanie, rozwój i monitorowanie pracy środowiska IT diagnozę i rozwiązywanie bieżących problemów oraz proaktywne podejście do zapobiegania ich występowaniu serwis...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.11.2017

    Jeżeli: Posiadasz minimum średnie wykształcenie (preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe) Bardzo dobrze znasz system operacyjny Windows Bardzo dobrze znasz pakiet Microsoft Office 365 Posiadasz ogólną znajomość systemu operacyjnego Linux...

  • Warszawa, mazowieckie 19.11.2017

    Opis stanowiska: Administracja systemem OTRS Tworzenie, generowanie oraz wspomaganie procesu raportowania Tworzenie dokumentacji, instrukcji, planowanie funkcjonalności w oparciu o wymagania użytkowników Administracja, rozwój oraz doskonalenie...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 19.11.2017

    Jeśli chcesz wspierać na co dzień pracę Zespołu Help Desk (I linia wsparcia) poprzez m.in.: Konfiguracje i parametryzacje systemu w obszarach IT oraz logistyczno-magazynowym, Dostarczanie wsparcia użytkownikom aplikacji, Szkolenia użytkowników,...

  • Warszawa, mazowieckie 19.11.2017

    Od ponad 25 lat wspieramy bezgotówkowe i elektroniczne procesy w gospodarce. Tworzymy nowe rozwiązania, pozwalające na poszerzanie oferty banków. Znajdujemy praktyczne zastosowania innowacyjnych technologii. Jesteśmy odpowiedzialnym partnerem...

  • Łódź, łódzkie 19.11.2017

    Opis stanowiska: Konfiguracja oraz sprawdzenie poprawności działania sprzętu biurowego Diagnozowanie błędów funkcjonowania sprzętu biurowego/telefonów Instalacja oprogramowania Aktualizacja oprogramowania systemu operacyjnego Monitorowanie...

  • o firmie
    2 lokalizacje 19.11.2017

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: administrowaniu flotą urządzeń mobilnych i narzędziami zarządzania (MDM) - w tym dystrybucja oprogramowania na urządzenia mobilne, automatyzacja zadań. Instalacje, aktualizacje oprogramowania zgodnie z...

  • Warszawa, mazowieckie 19.11.2017

    Zadania : Wspieranie pracowników banku podczas rozwiązywania problemów napotykanych w codziennej pracy z systemami informatycznymi: aplikacjami biurowymi (MS Office) oraz z autorskimi wewnętrznymi systemami informatycznymi Analizowanie i...

  • Warszawa, mazowieckie 19.11.2017

    Obowiązki: Monitorowanie stanu systemów informatycznych firmy Reagowanie na awarie i zgłoszenia (I linia Helpline w trybie 24/7/365) Wsparcie dla partnerów i użytkowników systemów informatycznych Koordynacja działań naprawczych Bieżąca...

  • Warszawa, mazowieckie 19.11.2017

    Obowiązki: Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania Wsparcie użytkowników w zakresie instalacji i obsługi hardware (PC, laptopy, drukarki, skanery) Wsparcie w administracji systemem ERP (Enova) Administracja sieciami LAN...

  • Warszawa, mazowieckie 19.11.2017

    Zakres odpowiedzialności: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (także zdalne) całościowa opieka nad biurową infrastrukturą informatyczną w firmie liczącej około 200 pracowników zarządzanie...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 19.11.2017

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Poszukujemy pasjonata, który z chęcią poszerza swoją wiedzę w obszarze IT Kluczowe zadania: integracja systemów przemysłowych i rozwój wewnętrznego...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 19.11.2017

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem oraz optymalizowaniem wydajności systemu. Poszukujemy pasjonata, który z chęcią poszerza swoją wiedzę w obszarze IT Kluczowe zadania: rozwój wewnętrznego...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 19.11.2017

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz optymalizowaniem wydajności systemu. Poszukujemy pasjonata, który z chęcią poszerza swoją wiedzę w obszarze IT Kluczowe zadania: analiza baz danych i rozwój...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.11.2017

    Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą...

  • Warszawa, mazowieckie 19.11.2017

    Miejsce pracy: Warszawa Osoba, która zajmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie codziennego wsparcia (zdalnego i bezpośredniego) dla użytkowników w zakresie obsługi sprzętu i systemów informatycznych, zgodnie z procesem ITIL...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 19.11.2017

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Warszawa, mazowieckie 18.11.2017

    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania biznesowego Przyjmowanie i kategoryzacja zgłoszeń od użytkowników (w systemie obsługi zgłoszeń) Współpraca z kolejnymi liniami wsparcia Monitorowanie poprawności działania...

  • Warszawa, mazowieckie 18.11.2017

    T-Mobile Polska S.A. to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy ! ...

  • Warszawa, mazowieckie 18.11.2017

    Miejsce pracy: Warszawa Główne zadania należące do Testera to: wykonywanie testów manualnych i automatycznych naszych systemów; współpraca w tym zakresie z Project Managerami, analitykami-programistami oraz pozostałymi testerami Firmy;...

  • Poznań, wielkopolskie 18.11.2017

    Jako stażysta w naszej organizacji będziesz: zapewniać pierwszą linię wsparcia technicznego dla naszych Franczyzobiorców obsługiwać zgłoszenia w aplikacji HelpDesk wspierać użytkowników w rozwiązywaniu problemów rekomendować wsparcie...

  • Kraków, małopolskie 18.11.2017

    Co będziesz robić? Będziesz odpowiedzialny za produkty oraz związane z nimi systemy: Zarządzanie oraz utrzymanie środowisk wewnętrznych, testowych oraz produkcyjnych. Analizowanie i rozwiązywanie zidentyfikowanych problemów operacyjnych....

  • Poznań, wielkopolskie 18.11.2017

    Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za: Wsparcie dla użytkowników oraz bieżące prace związanie z utrzymaniem środowiska IT; Wsparcie administratorów systemowych. ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.11.2017

    Osoba na tym stanowisku będzie uczestniczyć w procesie wsparcia technicznego klientów używających naszego oprogramowania – dedykowanego systemu do zarządzania siecią IoT (Internet of Things). Typowa konfiguracja systemu składa się z trzech...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 18.11.2017

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: analizie i rozwiązywaniu zgłoszeń użytkowników działaniach naprawczych zapewniających ciągłość pracy systemów informatycznych koordynacji prac IT oraz dostawców zewnętrznych opracowywaniu procedur...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 17.11.2017

    Wymagania: Wykształcenie inżynierskie/licencjackie lub student trybu zaocznego- kierunek Informatyka; Minimum 1 roczne doświadczenie we wsparciu użytkowników; Konfigurowanie stacji roboczych PC oraz systemów Windows; Znajomość budowy stacji...

  • Kraków, małopolskie 17.11.2017

    Za co będziesz odpowiedzialny/a: zapewnienie wsparcia użytkownikom serwisów SZLACHETNEJ PACZKI, AKADEMII PRZYSZŁOŚCI i SuperW (czyli blisko 15 tys. Wolontariuszy, którzy zmieniają życie ponad 20 tysięcy rodzin) w zakresie obsługi systemów IT,...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 17.11.2017

    Miejsce pracy: Komorniki k. Poznania ul. Wiśniowa 11 Godziny pracy: Start: 8:00 - 9:00 Koniec: 16:00 - 17:00 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Zapraszamy do nas: od zaraz Branża: IT/ logistyka Telefon służbowy: ✓ Podróże służbowe: ✖ Praca zdalna:...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.11.2017

    Zakres obowiązków: zarządzanie Zespołem Help Desk (I oraz II linia wsparcia); wyznaczanie zadań w zespole w celu efektywnego wsparcia użytkowników końcowych w organizacji; monitorowanie terminowej obsługi zgłoszeń; zarządzanie środkami trwałymi...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się