Informatyk/Konsultant w Dziale Helpdesk

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 07.12.2018
  • Ważna jeszcze 24 dni (do 06.01.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Informatyk/Konsultant w Dziale Helpdesk


    Miejsce pracy: Kraków

    Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • konfigurację oprogramowania
    • przetwarzanie danych składowanych w relacyjnych bazach danych
    • realizacje zgłoszeń Klientów - pomoc merytoryczna, diagnoza usterek
    • tworzenie i modyfikacje raportów
    • prowadzenie szkoleń z obsługi oprogramowania

    Wymagamy:

    • wykształcenia o profilu informatycznym, ekonomicznym lub pokrewne
    • dobrej znajomości języka SQL i Server MS SQL
    • zdolności analitycznych i gotowości do rozwiązywania złożonych problemów
    • umiejętności pracy w zespole
    • dobrej komunikacji z Klientem
    • mile widziana znajomość systemów klasy ERP

    Oferujemy:

    • możliwość rozwoju zawodowego
    • indywidualny system szkoleń
    • kontakt z najnowszymi technologiami informatycznymi
    • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • przyjazną atmosferę pracy
    • kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną

    Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego klikając w przycisk Aplikuj teraz wpisując nazwę stanowiska z nr referencyjnym w tytule wiadomości.

    opis