Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Informatyk - Młodszy Specjalista HelpDesk

ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.

4 5006 000 brutto / mies.
  • Erazma Ciołka 10
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Pełny etat
  • Specjalista
  • rekrutacja zdalna

ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.

Erazma Ciołka 10

Warszawa

Firma prowadzi działalność od ponad 16 lat w zakresie kompleksowych usług informatycznych dla innych firm (outsourcing IT), w tym również m.in. sprzedaż i serwis sprzętu i oprogramowania IT, zarządzanie infrastrukturą serwerową, świadczenie usług tzw. helpdesk dla użytkowników końcowych; administracja środowiskiem serwerowym i zdalnym; zarządzanie procesem bezpieczeństwa danych (backup) itd.

Informatyk - Młodszy Specjalista HelpDesk

Najważniejsze zadania:

  • Wsparcie dla użytkowników końcowych lokalnie, telefonicznie oraz zdalnie - przyjmowanie zgłoszeń, kategoryzowanie, przydzielanie na podstawie priorytetów i trudności, rozwiązywanie incydentów
  • Wprowadzanie opisów zgłoszeń, prowadzenie historii incydentów, pilnowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach: ServiceDesk
  • Przygotowywanie sprzętu komputerowego
  • Odpowiedzialność za codzienne zarządzanie wewnętrzną infrastrukturą informatyczną klientów
  • Odpowiedzialność za zarządzanie prawami dostępu (znajomość systemu AD)
  • Wsparcie użytkowania aplikacji biznesowych, diagnozowanie błędów aplikacji, przekazywanie incydentów do programistów
  • Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej oprogramowania, spisu sprzętu, licencji, bazy wiedzy etc.

Mile widziana będzie znajomość technologii:

  • Microsoft: użytkownicy i uprawnienia, poczta elektroniczna i system pracy grupowej,
  • Sieciowe: LAN, VAN, VPN, WiFi,
  • Infrastruktura wirtualna i fizyczna Microsoft: serwery i stacje robocze,
  • Systemy komunikacyjne: fax, voip, wideokonferencje
  • Systemy wydruku w oparciu o mechanizmy MS AD
  • Systemy poczty elektronicznej Exchange (atutem znajomość innych)
  • Centrale telefoniczne, telefony smartfony – konfiguracja, administracja, instalacja.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie (technikum informatyczne) lub w trakcie studiów zaocznych informatycznych lub pokrewnych
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Zdolności organizacyjne i komunikacyjne, samodzielność w działaniu

Dodatkowe wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe w bezpośrednim wsparciu technicznym dla użytkowników
  • Wiedza o instalacji, konfiguracji i utrzymaniu aplikacji rozproszonych, środowiska Microsoft Office 365
  • Znajomość fizycznej budowy komputera, sieci LAN
  • Inicjatywa i zaangażowanie. Chęć rozwoju i nauki w obszarze IT support
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dostępność w pełnym wymiarze godzin
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (obszar całej Polski)

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w niewielkiej organizacji w elastycznym wymiarze godzin oraz możliwością pracy zdalnej
  • Pracę w młodym, zaangażowanym zespole
  • Dobrą atmosferę pracy
  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych wyzwaniach i projektach dostosowanych do umiejętności
  • Możliwość poszerzenia wiedzy i kwalifikacji z zakresu teleinformatyki. Dofinansowanie szkoleń.
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy)
  • Wielostopniowy system wynagradzania uzależniony od wyników i osobistego zaangażowania
  • Kartę Multisport

Ogłoszenie archiwalne