Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Informatyk - Specjalista ds. Helpdesk

Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o.o.

  • Grzybowska 81, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o.o.

Grzybowska 81

Wola

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Active Directory

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa Klientów wewnętrznych w ramach pierwszej i drugiej linii wsparcia IT

  • Bezpośrednie lub zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz sieci komputerowych.

  • Współpraca z innymi grupami wsparcia i zespołami IT

  • Instalowanie i obsługa sprzętu komputerowego

  • Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)

  • Instruktaż i szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji systemów Informatycznych

Nasze wymagania

  • Min. roczne doświadczenie w pracy w dziale wsparcia IT/ServiceDesku

  • Biegła znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows

  • Praktyczna znajomość Office365 & Sharepoint

  • Znajomość obsługi i serwisowania sprzętu komputerowego

  • Podstawowa wiedza z zakresu środowiska Active Directory

  • Wiedza sieciowa, którą chętnie rozwijasz

  • Umiejętność pracy zespołowej

  • Chęć nauki i podążania za najnowszymi trendami branży IT

  • Komunikatywność

Mile widziane

  • Lubisz wdrażać nowe rozwiązania/usprawnienia? Jesteśmy otwarci na zmiany!

To oferujemy

  • Pracę z najnowszymi technologiami informatycznymi,

  • Pracę w małych zespołach, w których skład wchodzą młode, dynamiczne osoby o otwartych głowach,

  • Pakiet świadczeń socjalnych, takich jak prywatna opieka zdrowotna, karnety sportowe, ubezpieczenia grupowe i inne,

  • Zatrudnienie w oparciu o dogodny dla obu stron typ umowy,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia kandydata + premie za wyniki,

  • Możliwość pracy hybrydowej lub stacjonarnej w kameralnym biurze w samym centrum Warszawy,

  • Możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy i podniesienia posiadanych kwalifikacji,

  • Wspieranie w realizacji własnych pomysłów i współtworzenie innowacyjnych projektów.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dofinansowanie wypoczynku

Dodatkowe informacje

Będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za zapewnianie wsparcia, opiekę i konfigurację sprzętu i systemów informatycznych w naszej Spółce oraz u naszych Kontrahentów.

Szukamy osoby, która zdiagnozuje i wykaże inicjatywę w pozbyciu się problemów związanych z aplikacjami, siecią i wykorzystywanym sprzętem.

Rekrutacja

ETAP 1:

Aplikowanie

To Twój pierwszy krok! Znajdź interesującą Cię ofertę pracy i wypełnij formularz aplikacyjny, dołączając do niego swoje CV. Dzięki temu będziemy mogli Cię lepiej poznać.

ETAP 2:

Selekcja dokumentów

CV kandydatów są oceniane pod kątem wymagań danego stanowiska. Osoby, które w największym stopniu spełniają kryteria formalne, zapraszane są na spotkania. Zadzwonimy do Ciebie i zaproponujemy termin i miejsce spotkania.

ETAP 3:

Spotkajmy się

Zależy nam, abyśmy dopasowali się wzajemnie. Ty do nas i my do Ciebie. Na tym etapie masz okazję poznać bliżej naszą firmę, stanowisko pracy, swoje zadania. Będziesz miał szanse opowiedzieć o swoich sukcesach, umiejętnościach i doświadczeniach zawodowych. Staramy się, żeby rozmowy prowadzone były w przyjaznej, niestresującej dla kandydatów atmosferze. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

ETAP 4:

Informacja zwrotna

Wiemy, jak ważna jest informacja zwrotna, dlatego po zakończonym procesie przekazujemy ją wszystkim Kandydatom, niezależnie od tego, czy nasza decyzja jest pozytywna czy negatywna. Postaramy się, żeby nie trwało to długo, ale w razie pytań zawsze możesz napisać do nas na adres: [email protected]

ETAP 5:

Witamy w CRUZ!

Trzymaliśmy kciuki za Twój sukces! Po przyjęciu naszej oferty powitamy Cię w naszym zespole :) Otrzymasz wszystkie informacje organizacyjne oraz będziesz miał możliwość poznania nowych współpracowników, którzy postarają się, żeby początki w nowej pracy były łatwe i przyjemne.

Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o.o.

Centrum Rozwoju Usług Zrzeszeniowych Sp. z o. o. jest dostawcą i integratorem rozwiązań informatycznych obsługujących instytucje z sektora bankowego. Produkujemy i wdrażamy profesjonalne rozwiązania z zakresu outsourcingu systemów bankowych, świadczymy usługi szkoleniowe i konsultingowe, budujemy i integrujemy zarówno lokalne, jak i rozległe sieci komputerowe, dostarczamy i instalujemy sprzęt komputerowy.

Przewiń do profilu firmy