Oferta pracy

Informatyk - Specjalista ds. Partnerstwa i Komunikacji

ŁÓDZKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA S.A.O firmie

ŁÓDZKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA S.A.

ks. bp. Wincentego Tymienieckiego 22g

Łódź

Dołącz do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej jako Informatyk - specjalista ds. Partnerstwa i Komunikacji. Kim jesteśmy? W światowym rankingu najlepszych stref ekonomicznych 2020 znaleźliśmy się na 3. miejscu, zostaliśmy uznani także za najlepszą strefę na świecie i w Europie dla firm z sektora MŚP. Jesteśmy liderem wśród stref ze względu na świetną lokalizację (działamy nie tylko na terenie Łodzi), ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idąca pomoc merytoryczna we wdrażaniu procesu inwestycyjnego, a przede wszystkim dzięki naszemu zespołowi i wysokiej kulturze organizacyjnej. Na stanowisku:  

Informatyk - Specjalista ds. Partnerstwa i Komunikacji

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w Spółce,
  • zapewnienie wsparcia w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio;
  • diagnozę oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników;
  • przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych stanowisk pracy w Spółce;
  • instalacja, wdrażanie i zapewnienie sprawnego działania systemów informatycznych,
  • instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych;
  • zarządzanie licencjami, dostępami;
  • zarządzanie systemem ewidencji sprzętu komputerowego oraz potrzebnych artykułów;
  • tworzenie grafik, materiałów graficznych;  

Jeśli posiadasz:

  • znajomość Windows Serwer 2012 R2;
  • podstawową znajomość sieci informatycznej (środowisko Unifi);
  • umiejętność administrowania systemu opartego na Microsoft Azure/Exchange;
  • bardzo dobrą znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows (w tym zabezpieczeń systemów Windows);
  • znajomość programów graficznych (Photoshop/Corel/Illustrator)
  • biegłość w diagnostyce podstawowych problemów technicznych w systemach Windows;
  • kreatywność i otwarty umysł na innowacyjne pomysły usprawniające pracę;
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy o nowych technologiach;
  • czynne prawa jazdy kategorii B;

Mile widziane:

  • znajomość zaawansowanej wiedzy z wymienionego wyżej zakresu;
  • doświadczenie w obsłudze klienta /HelpDesku IT/ dziale wsparcia IT;
  • wykształcenie o profilu informatycznym;

Co możemy zaoferować?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Miejsce w przyjaznym zespole z dynamicznym podejściem do pracy, ambitnymi celami i wysoką kulturą organizacyjną;
  • Wyjątkowe warunki pracy - nasza siedziba znajduje się w zrewitalizowanej Fabryce Grohmana na Księżym Młynie, (pracujemy także zdalnie);
  • Rozbudowany pakiet socjalny – dofinansowanie do kart sportowych Multisport, prezenty świąteczne, „wczasy pod gruszą”;
  • Możliwość inicjowania i wdrażania pomysłów;

Proces rekrutacji w ŁSSE S.A.:

  1. Wyślij CV – przez przycisk – aplikuj;
  2. Wstępna rozmowa rekrutacyjna MS Teams;
  3. Zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną z Zarządem Spółki;
  4. Informacja zwrotna dla wszystkich kandydatów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji, klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy