Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Informatyk - Specjalista ds. wsparcia IT

WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM. JÓZEFA STRUSIA Z ZAKŁADEM OPIEKUŃCZO - LECZNICZYM SP ZOZO firmie

  • Szwajcarska 3
    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM. JÓZEFA STRUSIA Z ZAKŁADEM OPIEKUŃCZO - LECZNICZYM SP ZOZ

Szwajcarska 3

Poznań

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia w Poznaniu działa w formie samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej w rozumieniu zapisów ustawy z 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, dla którego podmiotem tworzącym jest Miasto Poznań. W strukturach Szpitala funkcjonuje siedemnaście oddziałów, jeden Zakład Opiekuńczo Leczniczy, blok operacyjny z 10 salami operacyjnymi oraz szerokim zapleczem diagnostycznym. Szpital dysponuje dwoma tomografami komputerowymi, rezonansem magnetycznym oraz całodobowym dostępem do pracowni endoskopowej dla pacjentów Szpitala. W zakresie rehabilitacji i fizykoterapii świadczenia realizowane są dla pacjentów ambulatoryjnych w Pracowni Leczniczego Usprawniania. W strukturach funkcjonuje 19 ambulatoryjnych poradni specjalistycznych udzielających świadczeń w następujących zakresach: dermatologii, proktologii, chirurgii ogólnej i urazowej, ortopedii, kardiologii, okulistyki, neurologii, urologii, laryngologii, chorób zakaźnych, reumatologii, kardiochirurgii, diabetologii, stomatologii i chirurgii stomatologicznej.

Informatyk - Specjalista ds. wsparcia IT

Jako członek naszego zespołu będziesz odpowiedzialny(a) za: 

    • wsparcie użytkowników i obsługę techniczną zgłoszeń serwisowych w ramach HelpDesk,

    • okresowe przeglądy serwisowe sprzętu i oprogramowania IT,

    • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,

    • współpraca w realizacji ciekawych projektów informatycznych.

Poszukujemy Osób:

    • posiadających wykształcenie minimum średnie lub wyższe informatyczne lub pokrewne,

    • komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, odznaczających się pozytywnym nastawieniem,

    • gotowych do pracy na pełen etat (od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 14:35),

    • posiadających praktyczną znajomość systemów Windows, pakietów biurowych MS Office, Libre Office,

    • znających podstawowy administracji sieciami LAN,

    • z dobrą znajomością budowy komputera i drukarek (hardware),

    • nastawionych na rzetelną realizację zadań, z motywacją w podnoszeniu poziomu wiedzy i kwalifikacji,

    • mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z IT.

Co oferujemy?

    • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,

    • możliwości rozwoju kwalifikacji zawodowych,

    • przyjazną atmosferę w pracy,

    • formę zatrudnienia – pełny etat/umowa o pracę.

Ogłoszenie archiwalne