Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyInformatyk - Specjalista HelpDesk
TRADESOFT sp. z o.o.
podkarpackie
podkarpackie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat, dodatkowa / tymczasowa
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
Zapewnienie wsparcia aplikacyjnego dla użytkowników systemów informatycznych w godzinach ich pracy (pn - pt: 16 - 22, so: 9 - 22) w oparciu o system rejestracji zgłoszeń
Diagnozowanie problemów z wydajnością / dostępem do usług
Wdrażanie zmian i nowego oprogramowania na urządzeniach użytkowników
Nasze wymagania
Znajomość procesów w handlu detalicznym
Podstawowa praktyczna znajomość zagadnień z zakresu bazy danych MS-SQL
Chęć ciągłego poszerzania swojej wiedzy z zakresu informatyki
To oferujemy
Praca w 100% zdalna
Elastyczność w zakresie godzin pracy
Dużą dawkę wiedzy
Pakiet bezpłatnych szkoleń
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
elastyczny czas pracy
zniżki na firmowe produkty i usługi
służbowy telefon do użytku prywatnego
brak dress code’u
O nas
Od lat dostarczamy systemy informatyczne dla sieci handlowych znanych w Polsce i na świecie marek. W związku z tym poszukujemy osób chętnych do wsparcia naszego zespołu HelpDesk w niestandardowym zakresie godzinowym.