Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyInformatyk - Wsparcie techniczne użytkowników
ASO MR Sp. z o.o. Sp. K. ''LEXUS KRAKÓW''O firmie
- Zakopiańska 68Kraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista
ASO MR Sp. z o.o. Sp. K. ''LEXUS KRAKÓW''
Zakopiańska 68
Kraków
Rodzinna firma Toyota i Lexus Romanowski istnieje na polskim rynku motoryzacyjnym od ponad 27 lat, oprócz stacji Lexus Kraków posiada także trzy salony samochodowe Toyota: w Kielcach i w Radomiu, a także w Krakowie. Słyniemy z legendarnego poziomu obsługi Klienta, a Lexus Kraków jest największym salonem i serwisem samochodów marki Lexus w Polsce. Nieprzerwanie od 2009 roku jesteśmy również liderem sprzedaży marki Lexus w kraju. Obecnie przy ul. Zakopiańska 68, powstał nasz nowy, największy w Europie, salon samochodowy - marki Toyota i Lexus. W związku z rozwojem SALONU PRZYSZŁOŚCI i wysokim poziomem sprzedaży powiększamy nasz zespół o kolejnych pracowników.
Miejsce pracy: Ul. Zakopiańska 68, al. Pokoju 63a
OPIS STANOWISKA:
- Wsparcie dla użytkowników końcowych lokalnie, telefonicznie oraz zdalnie - przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie incydentów
- Wprowadzanie opisów zgłoszeń, prowadzenie historii incydentów, pilnowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach: HelpDesk, ServiceDesk
- Przygotowywanie sprzętu komputerowego
- Tworzenie i utrzymywanie bazy wiedzy i dokumentacji technicznej
WYMAGANIA:
- Microsoft: użytkownicy i uprawnienia, poczta elektroniczna i system pracy grupowej,
- Lotus Notes: konfiguracja, nadawanie uprawnień,
- Infrastruktura wirtualna i fizyczna Microsoft: serwery i stacje robocze,
- Symantec: backup i ochrona antywirus-owa/ antyspam-owa,
- Systemy komunikacyjne: fax, voip, wideokonferencje
- Systemy wydruku w oparciu o mechanizmy MS AD
- Systemy poczty elektronicznej Exchange (atutem będzie znajomość innych)
- Centrale telefoniczne i telefony – konfiguracja
- Znajomość zagadnień sieciowych: DNS, VPN, DHCP, RADIUS
- Znajomość protokołów IP
- Znajomość administracyjna systemów: Office 2010, 2013, 2016, 2019, Windows 7, 10
- Znajomość administracyjna technologii Azure, O365
DODATKOWE WYMAGANIA:
- Doświadczenie zawodowe w bezpośrednim wsparciu technicznym dla użytkowników
- Wiedza o instalacji, konfiguracji i utrzymaniu aplikacji rozproszonych
- Znajomość fizycznej budowy komputera, sieci LAN (bezwzględnie wymagane)
- Doświadczenie w kontaktach z użytkownikiem końcowym oprogramowania (bezwzględnie wymagane)
- Spokojne usposobienie, profesjonalny styl zachowania (bezwzględnie wymagane)
- Inicjatywa i zaangażowanie (bezwzględnie wymagane)
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Odpowiedzialność za powierzone zadania (bezwzględnie wymagane)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (konieczne min. w stopniu średnim - komunikacja z centralą firmy)
- Gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji w oparciu o samokształcenie oraz szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, gotowość do zdawania wyznaczonych egzaminów certyfikujących
- Dostępność w pełnym wymiarze godzin (bezwzględnie wymagane)
- Mile widziana znajomość zagadnień ITIL
- Prawo jazdy kategorii B
- Gotowość do wyjazdów służbowych
OFERUJEMY:
- umowę o pracę na pełen etat
- pracę w prestiżowej firmie o wiodącej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia poprzez szkolenia
- możliwość przystąpienia do pakietu medycznego
Ogłoszenie archiwalne