Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Informatyk - Wsparcie techniczne użytkowników

ASO MR Sp. z o.o. Sp. K. ''LEXUS KRAKÓW''O firmie

  • Zakopiańska 68
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

ASO MR Sp. z o.o. Sp. K. ''LEXUS KRAKÓW''

Zakopiańska 68

Kraków

Rodzinna firma Toyota i Lexus Romanowski istnieje na polskim rynku motoryzacyjnym od ponad 27 lat, oprócz stacji Lexus Kraków posiada także trzy salony samochodowe Toyota: w Kielcach i w Radomiu, a także w Krakowie. Słyniemy z legendarnego poziomu obsługi Klienta, a Lexus Kraków jest największym salonem i serwisem samochodów marki Lexus w Polsce. Nieprzerwanie od 2009 roku jesteśmy również liderem sprzedaży marki Lexus w kraju. Obecnie przy ul. Zakopiańska 68, powstał nasz nowy, największy w Europie, salon samochodowy - marki Toyota i Lexus. W związku z rozwojem SALONU PRZYSZŁOŚCI i  wysokim poziomem sprzedaży powiększamy nasz zespół o kolejnych pracowników.

Miejsce pracy: Ul. Zakopiańska 68, al. Pokoju 63a

Informatyk - Wsparcie techniczne użytkowników

OPIS STANOWISKA:

  • Wsparcie dla użytkowników końcowych lokalnie, telefonicznie oraz zdalnie - przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie incydentów
  • Wprowadzanie opisów zgłoszeń, prowadzenie historii incydentów, pilnowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach: HelpDesk, ServiceDesk
  • Przygotowywanie sprzętu komputerowego
  • Tworzenie i utrzymywanie bazy wiedzy i dokumentacji technicznej

WYMAGANIA:

  • Microsoft: użytkownicy i uprawnienia, poczta elektroniczna i system pracy grupowej,
  • Lotus Notes: konfiguracja, nadawanie uprawnień,
  • Infrastruktura wirtualna i fizyczna Microsoft: serwery i stacje robocze,
  • Symantec: backup i ochrona antywirus-owa/ antyspam-owa,
  • Systemy komunikacyjne: fax, voip, wideokonferencje
  • Systemy wydruku w oparciu o mechanizmy MS AD
  • Systemy poczty elektronicznej Exchange (atutem będzie znajomość innych)
  • Centrale telefoniczne i telefony – konfiguracja
  • Znajomość zagadnień sieciowych: DNS, VPN, DHCP, RADIUS
  • Znajomość protokołów IP
  • Znajomość administracyjna systemów: Office 2010, 2013, 2016, 2019, Windows 7, 10
  • Znajomość administracyjna technologii Azure, O365

DODATKOWE WYMAGANIA:

  • Doświadczenie zawodowe w bezpośrednim wsparciu technicznym dla użytkowników
  • Wiedza o instalacji, konfiguracji i utrzymaniu aplikacji rozproszonych
  • Znajomość fizycznej budowy komputera, sieci LAN (bezwzględnie wymagane)
  • Doświadczenie w kontaktach z użytkownikiem końcowym oprogramowania (bezwzględnie wymagane)
  • Spokojne usposobienie, profesjonalny styl zachowania (bezwzględnie wymagane)
  • Inicjatywa i zaangażowanie (bezwzględnie wymagane)
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania (bezwzględnie wymagane)
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (konieczne min. w stopniu średnim - komunikacja z centralą firmy)
  • Gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji w oparciu o samokształcenie oraz szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, gotowość do zdawania wyznaczonych egzaminów certyfikujących
  • Dostępność w pełnym wymiarze godzin (bezwzględnie wymagane)
  • Mile widziana znajomość zagadnień ITIL
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Gotowość do wyjazdów służbowych

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę na pełen etat
  • pracę w prestiżowej firmie o wiodącej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia poprzez szkolenia
  • możliwość przystąpienia do pakietu medycznego

Ogłoszenie archiwalne