Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do PWiK sp. z o. o. z siedzibą w Przemyślu (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Inspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych

PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.O firmie

  • Rokitniańska 4
    Przemyśl, podkarpackie
  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 10 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.

Rokitniańska 4

Przemyśl

PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.

Jesteśmy rozwijającą się firmą z branży wodociągowej, o stabilniej pozycji na lokalnym rynku, która poszukuje pracownika na stanowisko:

Inspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych

Miejsce pracy: Przemyśl

Zadania na danym stanowisku dotyczą w szczególności:

  • przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
  • przygotowanie analiz na potrzeby ankiet i sprawozdań związanych z realizacją inwestycji i innych zadań;
  • przygotowanie rozliczeń inwestycji.

Oczekiwania wobec kandydata:

  • znajomość przepisów prawnych związanych z prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji;
  • posiadanie przynajmniej jednorocznego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, samodzielność.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowie o pracę na pełen etat;
  • możliwość udziału w najważniejszych projektach firmy;
  • poszerzenie posiadanej wiedzy i zdobycie nowego doświadczenia zawodowego;
  • prace w młodym i prężnym zespole.


Jesteśmy rozwijającą się firmą z branży wodociągowej, o stabilniej pozycji na lokalnym rynku, która poszukuje pracownika na stanowisko:

Inspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych

Zadania na danym stanowisku dotyczą w szczególności:

  • przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
  • przygotowanie analiz na potrzeby ankiet i sprawozdań związanych z realizacją inwestycji i innych zadań;
  • przygotowanie rozliczeń inwestycji.

Oczekiwania wobec kandydata:

  • znajomość przepisów prawnych związanych z prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji;
  • posiadanie przynajmniej jednorocznego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, samodzielność.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowie o pracę na pełen etat;
  • możliwość udziału w najważniejszych projektach firmy;
  • poszerzenie posiadanej wiedzy i zdobycie nowego doświadczenia zawodowego;
  • prace w młodym i prężnym zespole.

Ogłoszenie archiwalne