Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Inspektor ds. Obsługi Klienta i Windykacji

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 30.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.


    Inspektor ds. Obsługi Klienta i Windykacji

    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: CS/03/18
     
    Oferta pracy na czas określony w celu zastępstwa w pełnym wymiarze czasu pracy
     

    Jako Inspektor ds. Obsługi Klienta i Windykacji będziesz odpowiedzialny za codzienną pomoc naszym Klientom. Będziesz częścią Ikano Banku, w którym poprzez usługi bankowe i finansowe pomagamy w tworzeniu szans na poprawę jakości życia. Podchodzimy do tego z różnych punktów widzenia, z wrodzoną ciekawością i długoterminową perspektywą. Masz wyjątkową okazję na zdobycie większej odpowiedzialności i lepszych szans na przyszłość. Razem osiągniemy wielkie rzeczy!
     

    Tworzymy rozwiązania finansowe dla lepszego życia.

     

    Do głównych zadań na stanowisku należą:
    • telefoniczna i korespondencyjna obsługa Klientów,
    • obsługa procesów bankowych,
    • udział w procesie windykacyjnym,
    • przyjmowanie reklamacji,
    • obsługa zapytań partnerów biznesowych.

    Co oferujemy:

    To stanowisko jest czymś więcej niż może się wydawać na pierwszy rzut oka. Da Ci możliwość wpływania na codzienną pracę i przesuwania granic. Wszystko to jest częścią przyjaznej i otwartej kultury korporacyjnej, w ramach której żyjemy według naszych wartości, ciężko pracujemy, bawimy się i działamy mając w świadomości perspektywę długoterminową. Tutaj powstają możliwości,
    a z nimi rozwój.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa
    • pracę w przyjaznej i otwartej atmosferze,
    • bogaty pakiet socjalny (m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pracowniczy program emerytalny).

    Czy propozycja Ikano jest dla Ciebie?

    Poszukujemy otwartych, uśmiechniętych, optymistycznie nastawionych do świata, komunikatywnych osób, dyspozycyjnych i gotowych na podjęcie pracy na umowę w równoważnym systemie pracy.

    Niezbędne będą również:

    • wykształcenie wyższe,
    • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz procesie windykacji,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym,
    • umiejętność pracy w grupie i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
    • niezależność w wykonywaniu obowiązków,
    • biegła znajomość i wykorzystanie MS Excel,
    • dobra znajomość MS Office i środowiska Windows,
    • doświadczenie w telemarketingu mile widziane.
    Doświadczenie w pracy w sektorze bankowym / finansowym mile widziane.
    Dołącz do nas – stwórzmy razem lepszą przyszłość

    Aplikuj za pomocą przycisku „Aplikuj” do 2018-11-28, wpisując w tytule nr referencyjny: CS/03/18.

    Prosimy również o umieszczenie poniższej klauzuli w wysyłanej aplikacji:

    ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą Informacyjną RODO dla Kandydatów do pracy w Ikano Bank".

    O nas

    Ikano Bank oferuje proste i inteligentne rozwiązania bankowe i finansowe dla Klientów i Partnerów w Europie. Oferujemy między innymi: karty podarunkowe, karty kredytowe, pożyczki, konta oszczędnościowe oraz leasing i faktoring. Dla partnerów detalicznych świadczymy również usługi związane z finansowaniem sprzedaży i zwiększaniem wiedzy o ich Klientach. Ikano Bank obecny jest w Szwecji, Danii, Finlandii, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Polsce, Niemczech i Austrii oraz Rosji. Grupa Ikano działa w sektorze usług finansowych, ubezpieczeniowych oraz na rynku nieruchomości i sprzedaży detalicznej. Naszą wizją jest umożliwianie lepszego życia. Wspólnie tworzymy rozwiązanie oparte na uczciwych zasadach i prostocie, które budują wartość naszych klientów. Grupa Ikano powstała w 1988 roku i należy do rodziny Kamprad. Więcej o nas znajdziesz na stronie www.ikanogroup.com.

    KLAUZULA INFORMACYJNA (RODO)
    DLA KANDYDATÓW DO PRACY W IKANO BANK

     

    Obowiązek stworzenia tego dokumentu wynika z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwany dalej „RODO”).

    Ogólne informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych

    Bank przetwarza Twoje dane osobowe przekazywane w związku z Twoją odpowiedzią na ofertę pracy opublikowaną przez Ikano Bank AB (publ) Spółka Akcyjna Oddział w Polsce (zwany dalej: Bank). Podanie przez Ciebie danych na etapie odpowiedzi na ofertę pracy Banku ma charakter dobrowolny. W ramach tej odpowiedzi oczekujemy, że przekażesz nam dane pozwalające na ocenę, czy Twoja wiedza i doświadczenie wpisuje się w nasze potrzeby. Dodatkowo poprosimy Cię o wypełnienie testu kompetencyjnego.

    Administrator danych
    Ikano Bank AB (publ) Spólka Akcyjna Oddział w Polsce
    ul. Postępu 14
    02-676 Warszawa

    Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
    Bank będzie przetwarzać Twoje dane osobowe jedynie w celu uzupełnienia wakatu na istniejącym lub na planowanym stanowisku.

    Kategorie przetwarzanych danych
    Bank będzie przetwarzać tylko takie Twoje dane osobowe, które będą niezbędne do:
    a) oceny, czy Twoja umiejętności wpisują się w potrzeby zdefiniowane przez Bank dla danego stanowiska - w tym zakresie będziemy prosić Cię o przekazanie co najmniej Twojego imienia i nazwiska, danych pozwalających na kontakt (niezbędne, aby Cię zaprosić na rozmowę), wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe umiejętności;
    b) oceny Twoich predyspozycji interpersonalnych – dane zbieramy w formie ankiety, gdzie udzielasz odpowiedzi dotyczących m.in. współpracy z kolegami i koleżankami, zadaniowości, terminowości, pilności, etc.; test ten jest klasyfikowany jako profilowanie, ale na podstawie jego wyniku nie są podejmowane automatyczne decyzje dotyczące Twojego zatrudnienia.
    Dostęp do Twoich danych będą mieli tylko upoważnieni pracownicy Banku.

    Źródło pochodzenia danych
    Bank będzie korzystać wyłącznie z danych, które Ty dostarczysz Bankowi.

    Okres przez który dane będą przetwarzane

    Dane osobowe przekazane w Twojej aplikacji będą przechowywane przez okres:
    - 60 dni, o ile odpowiedziałeś na aplikację za pośrednictwem pracuj.pl lub
    - 3 miesięcy, jeśli przesłałeś swoją aplikację bezpośrednio na adres [email protected] lub adres mailowy jednego z pracowników Ikano Banku,
    - 3 miesięcy, jeśli Twoja aplikacja została nam przekazana przez podmiot świadczący usługi pośrednictwa pracy / agencję pracy.

    Odbiorcy danych

    Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Grupę Pracuj sp. z o.o., która na naszą rzecz pozyskuje dane kandydatów do pracy.
    Dodatkowo w razie zatrudnienia przekażemy Twoje dane do firmy Centrum Medyczne ENEL-MED S.A., w celu przeprowadzenia badań medycyny pracy.
    Dane mogą być także powierzane podmiotom, które realizują testy predyspozycji personalnych.

    Twoje prawa

    Masz prawo:

    • uzyskać od Banku potwierdzenie, czy przetwarzane są Twoje dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, to jesteś uprawniony/uprawniona do uzyskania dostępu do tych danych (Prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą; art. 15 RODO);
    • żądać niezwłocznego sprostowania niedokładnych lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych (Prawo do sprostowania danych; art. 16 RODO);
    • żądać od Banku niezwłocznego usunięcia Twoich danych osobowych (Prawo do usunięcia danych „prawo do bycia zapomnianym”; art. 17 RODO);
    • żądać od Banku ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych (Prawo do ograniczenia przetwarzania; art. 18 RODO);
    • otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe Ciebie dotyczące, które dostarczyłeś/dostarczyłaś do Banku, oraz masz prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi (Prawo do przenoszenia danych; art. 20 RODO);
    • złożyć skargę na sposób, w jaki Bank przetwarza Twojego dane. Skargę składa się do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a do czasu jego powołania - Generalny Inspektor Ochrony Danych.

    Masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, ale tylko w zakresie wynikającym z artykułu 6.1.e) (wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi) oraz litera artykułu 6.1.f) RODO (prawnie uzasadnione interesy administratora – tj. Banku).

    Jeśli z kolei wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na konkretny cel przetwarzania (artykuł 6.1.a) RODO) to masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    W celu realizacji wyżej wymienionych uprawnień powinieneś/powinnaś skontaktować się z Bankiem drogą e-mailową pod adresem [email protected] W ramach kontaktu powinieneś/powinnaś wyraźnie określić swoje żądanie (np. czy chcesz zaktualizować swoje dane, czy chcesz cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych czy też np. czy składasz sprzeciw od przetwarzania Twoich danych). Na podstawie Twojej dyspozycji Bank dokona stosownych modyfikacji w zbiorze danych, o ile zmiany będą uzasadnione.

    O sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu ich przetwarzania

    w związku z wydaną przez Ciebie dyspozycją Bank poinformuje Cię, chyba, że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku. O Twojej dyspozycji sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych Bank poinformuje także odbiorców Twoich danych.

    Inspektor ochrony danych
    Kontakt z osobą pełniącą funkcje inspektora ochrony danych jest możliwy e-mailowo pod adresem [email protected]
    Niniejszy dokument obowiązuje od dnia 25 maja 2018.
    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.